شرور فراری که چند ماه پیش در روستای برج علیشیر شهرستان کهگیلویه سه نفر از ماموران پلیس را زخمی کرده بود در گچساران دستگیر شد.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۵۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
فرمانده انتظامی استان گفت: شرور فراری و دستگیری شرور مسلح فراری در گچسارانعامل تیراندازی به ماموران نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه که به اتهام نگهداری، خرید و فروش سلاح غیرمجاز و ایجاد شرارت تحت تعقیب دستگاه قضایی و پلیس بود در مخفیگاهش در یکی از مناطق شهرستان گچساران دستگیر شد.
سردار مهدی انصاری افزود: مرداد ماه سال جاری، ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه در حالی که حکم بازرسی از منزل یکی از افراد شرور در یکی از روستا‌ها را داشتند در حین ورود با شلیک گلوله و هجوم متهمان مواجه شدند که در این درگیری مسلحانه سه تن از نیرو‌های پلیس شهرستان کهگیلویه زخمی شدند.
وی ادامه داد: از این متهم یک قبضه اسلحه کلت کمری نیز کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از عزم جدی پلیس برای مقابله با هر گونه شرارت و خلافکاری خبر داد و افزود: با تمام توان شناسایی این افراد را در دستور کار قرار داده‌ایم و به آنان هشدار می‌دهیم تا دست از این گونه اقدامات برداشته و به آغوش جامعه برگردند چرا که پلیس در این راه به هیچ وجه کوتاه نمی‌آید و امنیت مردم برایش از هر چیزی مهم‌تر است.
ارسال نظرات