کاروان سلامت امید دانشگاه علوم پزشکی استان با هدف درمان رایگان بیماران نیازمند به منطقه کمتربرخوردار قلعه دختر کهگیلویه سفر کرد.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۵۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با تاکید بر اینکه پذیرش رایگان ۱۶۰۰ بیمار در قلعه دختر کهگیلویهخدمات رسانی مطلوب به مناطق محروم، کمتربرخوردار و روستایی از مهمترین اولویت‌های این دانشگاه است گفت: در زمینه توزیع عادلانه خدمات بهداشتی و درمانی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.
دکتر ایلامی با بیان اینکه کاروان سلامت امید برای اولین بار با هدف ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان به مستمندان راه اندازی شد افزود: بنا داریم در قالب این کاروان برای پذیرش بیماران هر ماه به یک منطقه محروم سفر کنیم.
وی ادامه داد: دو کلینیک سیار دندانپزشکی به همراه ۴ دندانپزشک، ۴ پزشک عمومی و پزشکان متخصص در رشته‌های داخلی، عفونی، اعصاب و روان، قلب و عروق، گوش، حلق و بینی، زنان و زایمان، جراح عمومی، اطفال و ارتوپدی پنجمین کاروان سلامت امید را همراهی می‌کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پذیرش رایگان بیش از یک هزار و ۶۰۰ بیمار ساکن منطقه قلعه دختر از توابع شهرستان کهگیلویه، افزود: تست سریع تشخیص ایدز، قند خون، فشارخون و مشاوره برای مراجعه کنندگان به چادر‌های سلامت انجام شد.
وی همچنین از ارائه خدمات دارویی و آزمایشگاهی رایگان به بیماران در این سفر خبر داد.
ارسال نظرات