نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نایب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان زنجان:

استقرار سیستم پنجره واحد سرمایه گذاری با هدف بهبود مستمر محیط کسب و کار استان

کد خبر: ۸۹۴۳۹۷۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نایب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان گفت: یکی از دلایل طولانی شدن فرآیندهای صدور مجوز،زمانبر بودن اخذ پاسخ استعلامات از دستگاه های متعدد می باشد.

عباسچیان افزود: تعیین زمانبندی مشخص در فرآیندهای سرمایه گذاری یکی از انتظارات اصلی سرمایه گذاران است و در نهایت ایجاد امکان رصد نمودن روند رسیدگی به پرونده‌ها با امکان اخذ گزارشات سیستمی به صورت برخط بسیاری از ابهامات در خصوص دلایل طولانی شدن فرآیندها را رفع نموده و عندالزوم منجر به ارایه اصلاحات و راهکارهای بهتری خواهد شد.

وی با تشریح سیستم پنجره واحد سرمایه گذاری و فرآیندهای تعریف شده اظهارداشت:، از ابتدای سال 1394 با بررسی نمودن سیستم های موجود در کشور نسبت به استقرار سیستم اتوماسیونی تحت وب پنجره واحد سرمایه گذاری اقدام نموده است.

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نایب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان زنجان  تصریح کرد: دو هدف کلی از استقرار سیستم پنجره واحد سرمایه گذاری، بهبود مستمر محیط کسب و کار استان از طریق اصلاح فرآیندهای بین دستگاهی در حوزه سرمایه گذاری و توسعه دولت الکترونیک می باشد.

عباسچیان افزود: قبل از تعریف فرآیندها در سیستم مذکور با هماهنگی دستگاههای ذیربط نسبت به بهبود فرآیند ها اقدام می شود.

عباسچیان گفت: اصلاح فرآیندها شامل دو مرحله اصلاح روندی و اصلاح محتوایی می باشدکه در این سیستم  بستری تعاملی بین سرمایه گذاران، دستگاه های اجرایی و مدیران استان جهت رصد نمودن تمامی مراحل فرآیندهای صدور مجوز و پاسخگویی به استعلامات فراهم شده است.

وی  تصریح کرد: تا کنون 3 فرآیند "تغییر کاربری" و "واگذاری اراضی ملی" و "صدور موافقت اصولی مجتمع های خدمات و رفاهی بین راهی" همراه با  26 دستگاه استانی و 32 دستگاه شهرستانی و 65 نفر کاربر در سیستم مذکور تعریف شده و آموزش های معرفی سیستم و نحوه کاربری آن طی جلسات متعددی ارایه شده است.

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نایب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان زنجان خاطرنشان ساخت: با اقدامات صورت پذیرفته زمینه لازم جهت تعریف تمامی فرآیندهای بین دستگاهی در حوزه سرمایه گذاری فراهم شده است.

 

                       

ارسال نظرات
آخرین اخبار