مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان:
عفاف و حجاب در اجتماع صرفا برای زنان نیست مردان هم باید به این امر مهم اهمیت قائل باشند.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۸۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدرس این دوره مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان در کارگاه آموزشی عفاف و حجاب ویژه کارکنان و اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان گفت: این کارگاه های آموزشی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی، حفظ کرامت زن، تحکیم بنیان خانواده و ارتقاء فرهنگ عمومی در جامعه برگزار شده است.

جواد نصیری افزود: در مرحله اول ما باید معنی عفاف و حجاب را بدانیم تا بتوانیم آن را به صورت صحیح به دیگران انتقال دهیم. در تمام نهادهای اجتماعی مهمترین و اصلی ترین نهاد، نهاد خانواده است. عفاف و حجاب در اجتماع صرفا برای زنان نیست مردان هم باید به این امر مهم اهمیت قائل باشند.

وی در ادامه توجه به موضوع خانواده امری مهم می باشد، اظهار داشت: این موضوع آنقدر دارای اهمیت است که قرآن به آن اشاره و تاکید ویژه داشته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه بد حجابی در جامعه را ناشی از فرهنگ غربی بیان کرد و تصریح کرد: در این زمینه خانواده نقش بسزایی دارد و وجود پدر و مادر باعث آرامش و آسایش برای فرد در خانواده است.

 

ارسال نظرات