امام جمعه موقت شهرستان ری:

رسالت دانش آموزان برای مقابله با مستکبران و یزیدیان زمان سنگین است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه موقت شهرستان ری در مراسم راهپیمایی 13 آبان در باقر شهر با اشاره به اینکه سال 57 دانش آموزان برای دفاع از اسلام و حمایت از امام خمینی(ره) وارد عرصه شدند، تاکید کرد: اکنون شما دانش آموزان هم باید از آرمان های امام و نیز رهبر زمان خویش پشتیبانی کنید.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۹۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری،با تبریک 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: امروز شما دانش آموزان برای تجدید پیمان با آرمان های شهیدان دانش آموزی که برای دفاع از امام و دفاع از ارزشهای اسلامی در سال ۱۳۵۷ شهید شدند در این راهپیمایی عظیم شرکت کرده اید.

  دانش آموزان در آن سالها اعلام کردند رژیم تقلبی پهلوی دست نشانده استکبار   آمریکا و انگلیس بوده است . آنها در دانشگاه جمع شدند تا از آن رژیم دست نشانده اعلام برائت کنند اما متاسفانه آنها را به گلوله بستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با نزدیک شدن به اربعین حسینی همه دوستداران اهل بیت(ع) از سراسر کشور به کربلا روانه می شوند تا ارادت خود را به اباعبدالله الحسین نشان دهند و اعلام کنند همان طور که حضرت زینب سلام الله علیها نگذاشت خون امام حسین(ع) پایمال شود؛ اهداف، برنامه ها و رسالت شما نیز سنگین است و دانش آموزان نباید اجازه دهند دشمنان، مستکبران و خونخواران و یزیدیان زمان  خون شهیدان را پایمال کرده و آرمان های شهیدان انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم را نابود کنند.  

وی در پایان با اشاره به تعبیر قرآن کریم از کلمه مستکبر گفت: روز ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی آمریکا است و امام خمینی به درستی به آمریکا لقب شیطان بزرگ را دادند. ابراهیمی افزود: قرآن بیان می کند که در مقابل شیطان باید ایستادگی کرد و نباید به وعده های شیطان عمل کرد چون او هیچگاه به عهدش وفا نمی کند.

 در مراسم راهپیمایی 13 آبان باقر شهر، علاوه بر اقشار مختلف، همچنین آیت الله سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری، سرهنگ آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه روح الله (ره)، حجت الاسلام والمسلمین مومنی فر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) ،توکلی کجانی بخشدار کهریزک، ناصری پور شهردار باقرشهر، افضلی نیا رئیس آموزش و پرورش بخش کهریزک، اعضای شورای اسلامی باقرشهر و کهریزک و همچنین مدیران مدارس منطقه و دیگر ادارات و ارگان های بخش کهریزک حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار