مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت چگنی :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت چگنی گفت: به لطف خدا و رهیری داعیانه مقام معظم رهبری و دستان پرتوان ملت ایران شکست خورد و بینی آمریکا به خاک مالیده شد .
کد خبر: ۸۹۴۳۹۹۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجة الاسلام رمضانی در مراسم سیزدهم آبان شهرستان چگنی حضور دانش آموزان و جوانان را پرشور و انقلابی دانست و اظهار داشت : این روز دارای سه واقعه مهم در ایران بود واقعه اول ایستادگی امام در مقابل کاپیتولاسیون آمریکا بود که پنجر یه تبعید امام خمینی از ایران شد واقعه دیگر کشتار دانش آموزان در تهران به وسیله رژیم سفاک پهلوی و وسومین واقعه تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام بود در جریان تسخیر امام امت این حرکت را مورد تائید قرار داد و آن را انقلاب دوم نامید.

وی تاکید کرد: امروز آمریکا بعد از شکست داعش به دنبال راهی برای نفوذ در منطقه کردستان و جنگ های قبیله ای می باشد اما این طرح به لطف خدا و رهیری داعیانه مقام معظم رهبری و دستان پرتوان ملت ایران شکست خورد و بینی آمریکا به خاک مالیده شد .

رمضانی با بیان اینکه اسرائیل سگ هار منطقه است خاطر نشان کرد: به یاری خون شهدا و استمداد از روح بلند امام امت اسرائیل را با خاک یکسان خواهیم کرد و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی به نام مبارک الله را در آن سرزمین برافراشته خواهیم کرد.
ارسال نظرات