خبرهای داغ:
ارشد نظامی آجا در گلستان و مازندران گفت: استکبار جهانی هیچگاه با نظام جمهوری اسلامی ایران همراهی نکرده است.
کد خبر: ۸۹۴۴۰۱۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، امیر سرتیپ 2 مهدی معمارباشی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: 13 آبان به سه دلیل عمده به وسیله نمایندگان مجلس به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار مطرح و در تقویم ملی ثبت شده است.
معمارباشی افزود: ابتدا در سال 42، اسدالله علَم نخست وزیر وقت لایحه مصونیت قضایی نیروهای خارجی را که به «کاپیتولاسیون» معروف شد، به مجلس برد که با روشنگری های امام راحل همراه شد و در نهایت ایشان را به ترکیه تبعید کردند.
وی خاطرنشان کرد: در 13 آبان سال 57 جمعی از دانش آموزان به نشانه اعتراض به رژیم در دانشگاه تهران جمع شدند که این تجمع با برخورد رژیم همراه شد و جمعی از دانش آموزان مجروح یا شهید شدند.
وی به واقعه 13 آبان سال 58 اشاره کرد و گفت: در این روز جمعی از دانشجویان پیرو خط امام به سفارتخانه آمریکا واقع در خیابان طالقانی حرکت کردند و آن را به تصرف خود درآوردند و اسناد بسیاری که آنجا توسط امریکایی ها در حال تخریب بود دست یافتند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان بیان کرد: تخریب اسناد توسط امریکائی ها عمق دشمنی استکبار جهانی را نشان می داد و اقدامی خائنانه بود که امام خمینی (ره) از اقدام انقلابی آن دانشجویان به عنوان «انقلاب دوم» نام بردند.
معمارباشی تصریح کرد: از بدو پیروزی انقلاب و با وجود گذشت 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی همه روزه شاهد توطئه ها و اقدامات خصمانه استکبار جهانی علیه کشور هستیم.
وی به اقدامات خصمانه دشمنان اشاره و تاکید کرد: در طول این 40 سال تحریم های گسترده اقتصادی، حمله نظامی به طبس، جنگ تحمیلی، ترور شخصیت های دانشمند و دانشجویان هسته ای بخشی از این اقدامات خصمانه استکبار است.
وی بیان کرد: مردم ما به واسطه داشتن یک رهبری ارزشمند که در رأس نظام قرار دارد، بصیر و دشمنان شناس هستند و می دانند که استکبار هیچگاه با جمهوری اسلامی همراهی نکرده و نخواهد کرد.
دوستان ناآگاه دشمنی امریکا را نادیده گرفتند
ارشد نظامی آجا در گلستان و مازندران با اشاره به مذاکرات هسته ای با امریکا اظهار کرد: علی رغم تاکیدهای مقام معظم رهبری مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن امریکا، برخی دوستان ناآگاه ما مذاکراتی در قالب برجام انجام دادند و دشمنی دیرینه امریکایی ها را نادیده گرفتند.
امیر سرتیپ 2 مهدی معمارباشی افزود: تمامی بدعهدی ها و کارشکنی های امریکا دقیقاً از همان فردای برجام آغاز شد و در حالی که این توافقنامه، بین المللی بوده و در شورای امنیت به تصویب رسیده بود، آنها هیچگاه زیربار آن نرفتند.
معمارباشی ادامه داد: در شرایطی که رئیس جمهور امریکا بحث مذاکره مجدد را مطرح می کند، رهبر معظم انقلاب آب پاکی را روی دست آنها ریختند و تاکید کردند که دوباره با کشوری که بدعهدی می کند پای میز مذاکره نخواهیم نشست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها