معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی:

پرداخت 131 میلیارد تومان تسهیلات برای 124 واحد تولیدی در آذربایجان شرقی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری و برنامه ریزی استان، گفت: از محل طرح رونق تولید در سال جاری با لحاظ انتقالی های سال 95 برای 124 واحد تولیدی تسهیلاتی به ارزش 131 میلیارد تومان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۹۴۴۰۴۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی نواداد  افزود: تا به امروز درکل کشور 33 هزار و 727 واحد در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که از این تعداد دو هزار و 820 واحد از آذربایجان شرقی است.
وی ادامه داد: 8.3 درصد کل ثبت نامی های کشور مربوط به آذربایجان شرقی است و استان رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.
نواداد اظهار کرد: از مجموع واحدهای ثبت نامی 845 واحد و طرح تولیدی صنعتی و کشاورزی به ارزش 596 میلیارد تومان در کارگروه بررسی، تصویب و به بانک های استان معرفی شده است که از نظر تعداد معرفی به بانک ها در مقایسه کشوری در رتبه چهارم قرار داریم.
وی گفت: از این تعداد برای 48 واحد به مبلغ 60 میلیارد تومان و از محل انتقالی های سال 95 نیز در سال جاری برای 75 واحد به ارزش 71 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
نواداد افزود: از نظر تعداد پرداختی های طرح رونق تولید در سال جاری رتبه هفت کشوری و از نظر مبلغ نیز در رتبه شش کشوری قرار داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار