خبرهای داغ:
شهردار اسکو با اشاره به آسفالت ریزی گسترده در سطح این شهرستان، گفت: امسال نزدیک به 7000 تن آسفالت در سطح معابر و خیابان های سطح شهر توزیع و پخش شده است.
کد خبر: ۸۹۴۴۰۴۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری اسکو، بابک شریفی با اشاره به اصل توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر افزود: تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی بر ارائه خدمت بصورت متوازن و عادلانه در همه نقاط شهر بوده و تلاش خواهیم کرد با الویت بندی مناسب عملیات آسفالت ریزی را در ایام باقیمانده از فصل عمرانی ادامه و در سال های آینده نیز اجرا کنیم.

وی با قدردانی از همیاری های صورت گرفته در این طرح ادامه داد: در عملیات  آسفالت ریزی های گسترده اخیر معابر اصلی و حفاری های چندین ساله شرکت های خدمات رسان به علت انتفاع همه مردم شهر در اولویت اول و در مرحله دوم معابر درجه دو و محلات می باشد.

 شریفی اضافه کرد: براساس بازدید های میدانی صورت گرفته لیست آسفالت ریزی ها و اولویت بندی ها تهیه و در صورت عدم تأمین و کفاف منابع مالی و همچنین برودت هوا و بارندگی ها در سال جاری تلاش خواهیم کرد در سال آینده براساس باقیمانده لیست موجود و اضافه کردن نیازهای جدید نسبت به آسفالت ریزی و ارایه خدمت به مردم شریف اسکو اقدام کنیم.

وی اظهارداشت: بی شک مردم اسکو همیشه پشتیبان مجموعه خدوم شهرداری بوده و در صورت عدم امکان ادامه عملیات آسفالت ریزی در سال جاری با صبر و شکیبایی خود خادمان شهرداری را جهت برنامه ریزی صحیح و تأمین منابع مالی جدید جهت آسفالت ریزی در سال آینده یاری خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها