مسئول هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد گفت: تیم نابینایان و کم بینایان پیشگامان کویراستان یزد توانست در مسابقات کشوری شنا مقام دوم کشوری را به خود اختصاص دهد.
کد خبر: ۸۹۴۴۰۵۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حسین دشتی، مسئول هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد با اشاره به حضور ورزشکاران نابینا و کم بینای تیم یشگامان کویر یزد گفت: تیم نابینایان و کم بینایان استان یزد توانست در پانزدهمین دوره مسابقات کشوری شنا مقام نائب قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
وی افزود: این دوره از مسابقات که به مدت دو روز در روز‌های ۱۰ و ۱۱ آبان ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که شناگران نابینا و کم بینای یزد در روز اول این مسابقات در سه ماده در کلاس‌های b۱، ۲b و b۳ با هم به رقابت پرداختند و شناگران یزدی موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۳ مدال نقره و ۱ مدال برنز شدند.
مسئول هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد گفت: در رشته بزرگسالان سید مهدی میردهقان در ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی مدال طلا و در ماده ۱۰۰ متر پروانه مدال نقره و در رشته ۱۰۰ متر سینه نقره کسب کرد.
دشتی گفت: همچنین علی ناصر دهقان ۱۰۰ متر پروانه مدال برنز را کسب کرد و در بخش جوانان نیز سید علی موسوی در رشته ۱۰۰ متر آزاد مدال طلا و علیرضا محمد پناه در رشته ۲۰۰ متر مختلط انفرادی مدال نقره را بدست آورد.
وی در پایان گفت: در مجموع تیم یزد با کسب ۲۰۷ امتیاز مقام دوم این مسابقات را پس از خراسان رضوی برای اولین بار کسب کرد.
ارسال نظرات