فرانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:

باید به صورت ملی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام برداریم

سرهنگ سید اسدالله امامی درجمع فرماندهان حوزه های مقاومت وپایگاهها گفت جامعه اسلامی برای رسیدن به اهداف مورد نظر اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم ملی است.
کد خبر: ۸۹۴۴۰۵۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امامی با تاکید بر اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس با وجود سختی‌های متفاوت مقابل نیرو‌های دشمن ایستادگی کردند، اظهار کرد: شهدا در جنگ تحمیلی بدون اختلاف و با همدلی و همزبانی در مقابل دشمن ایستادند.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی نسخه‌های مورد نیاز برای درمان بیماری‌های جامعه را به مردم و مسئولان معرفی می‌کنند، اضافه کرد: رهبر انقلاب اسلامی بند‌های اقتصاد مقاومتی را تبیین کرده و دشمن برای تضعیف قدرت این رکن نظام اسلامی اقدامات بسیاری انجام می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی برای رسیدن به اهداف مورد نظر اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم ملی است، خاطرنشان کرد: مشکلات کشور بدون کنار گذاشتن نگاه‌های سیاسی و جناحی برطرف نمی‌شود؛ به همت مجموعه تخصصی نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی در دانشگاه‌های اصلی مراکز استان‌ها هسته‌های مورد نظر ایجاد می‌شوند تا بتوانیم به صورت ملی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام برداریم.
ارسال نظرات