فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف 290 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی عملیاتی توسط مرزبانان پر تلاش ناوگروه شناوری پارسیان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۴۰۸۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ علی‌اصغر خرم‌روی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران ناوگروه شناوری پارسیان  با گشت‌های مستمر و کمین‌های هدفمند طی یک‌سری کار اطلاعاتی از جابجایی یک محموله موادمخدر در جنگل‌های حرا در اطراف آبهای این شهرستان با خبر شدند.

وی در ادامه گفت: مرزبانان بلافاصله جهت بررسی دقیق به محل اعزام و پس از ساعت‌ها کمین در جنگل‌های اطراف، یک فروند شناور در حال تخلیه بسته‌های مشکوک به داخل یک دستگاه خودرو را مشاهده کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان بیان داشت: قاچاقچیان با مشاهده مأموران از محل متواری شدند.

خرم‌روی افزود: ماموران بلافاصله به تعقیب خودرو پرداخته و در نهایت در یکی ار محلات پارسیان خودرو مذکور که وانت پراید یخچالدار بوده را توقیف می‌کنند.

وی گفت: در بررسی از خودروی توقیفی 290 کیلو موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد که در این رابطه یک نفر از قاچاقچیان سوداگر مرگ که تبعه کشور افغانستان می‌باشد نیز دستگیر شد.

این مقام مرزبانی در خاتمه گفت: موادمخدر سبب تغییرات بارز در مغز و رفتار فرد و در نهایت پاشیده شدن کانون گرم خانواده می‌شود.

ارسال نظرات