خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: روند مذاکرات نه تنها نباید منفعلانه باشد بلکه باید با ایستادگی به جلو حرکت کرد و تجربیات دیگر کشورها را نیز مدنظر قرار دهیم و متوجه باشیم که هدف دشمن در وهله اول خلع سلاح و دوم حمله و نابودی است.
کد خبر: ۸۹۴۴۱۴۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

علی اکبر قبادی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، درخصوص برنامه سازی ها علیه صنعت موشکی اظهار کرد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها با صفات سگ هار و حیوان درنده از آمریکا یاد کردند که هرچه کوتاه بیاییم و عقب بنشینیم دشمن جری تر می شود و نمونه آشکار آن کوتاه آمدن به خصوص در دولت های یازدهم و دوازدهم در بحث هسته ای که باعث پیش آمدن دشمن تا صنعت موشکی شد.
وی افزود: دشمن بی شک پس از مسئله موشکی به سراغ از میان برداشتن سپاه و موضوع حقوق بشر در ایران خواهد آمد و این استراتژی را تا جایی که نظام را از پا بیندازد ادامه خواهد داد که امام و رهبری بارها به این استراتژی دشمن اشاره داشتند حال آنکه برخی هنوز هم بی توجهی کرده و منفعلانه رفتار می کنند.
قبادی در ادامه تبیین کرد: ما می بایست هویت، انگیزه، باور و اعتقادات خود را نشان بدهیم و به گفته رهبری که به مذاکرات خوشبین نیستند که اگر کوتاه بیاییم دشمن بحث دیگری برای تحریم به میان می کشد که بهترین راه مقاومت است چرا که ثابت شد که در دفاع مقدس با مقاومت توانستیم دشمن را عقب بنشانیم.
این کارشناس در خصوص ادامه راه دیپلماسی ایران تصریح کرد: روند مذاکرات نه تنها نباید منفعلانه باشد بلکه با ایستادگی به جلو حرکت کرد و تجربیات دیگر کشورها را نیز مدنظر قرار دهیم و متوجه باشیم که هدف دشمن در وهله اول خلع سلاح و دوم حمله و نابودی است.
وی با اشاره به صحبت های رئیس جمهور مبنی بر اینکه پذیرفتن برجام از سوی ما یا به طور کامل است و یا اگر بخشی از آن را نقض کنند ما نیز دیگر آن را به رسمیت نخواهیم شناخت، اضافه کرد: خواسته ما در مذاکرات و اجرای برجام نیز اجرای تمام و کمال آن است.
قبادی در بخش پایانی گفت: این که از بین شش کشور عضو مذاکرات تنها یک کشور مخالفت کند و سایرین نیز به پیروی از وی سکوت کنند از لحاظ استانداردهای حقوقی مذاکراتی و بین المللی هم ایراد دارد چرا که این توافقات یک جانبه نبوده و به گفته مقام معظم رهبری "اگر آنها برجام را پاره کنند ما آن را آتش می زنیم" و متاسفانه این ضعف ها در ما آنها را جری تر کرده است.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها