ایجاد گروههای بوکوحرام، القاعده، داعش که همگی از یک آبشخور آب می خورند دست پرورده آمریکای جنایت کار بوده تا فضای ناامنی را در منطقه ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۹۴۴۱۴۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج عشایری اصفهان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد، متن این بیانیه بدین شرح است:

 

اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَنِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا» «کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می کنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است. (نساء۷۶ - ایجاد گروههای بوکوحرام، القاعده، داعش که همگی از یک آبشخور آب می خورند دست پرورده آمریکای جنایت کار بوده تا فضای ناامنی را در منطقه ایجاد کنند.

 

فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در هر سال یادآور عداوت و دشمنی شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و جنایت پیشه با ملت بزرگ و آزاده ایران اسلامی است.

 

کشور متجاوز و ستم پیشه آمریکا به عنوان طرف مقابل ایران و نیز بزرگترین دشمن اندیشه های توحیدی، پس از فتح لانه جاسوسی با بحران هویتی عمیقی مواجه شد که تمام دلایل وجود و بقای آن را زیر سؤال برد. در طول این سالها، نظام زورگو به میزانی که برای خروج از این بحران و به دست گیری مدیریت جهانی، دست و پا می زند بیشتر در تناقض های وجودی خود فرو می رود. از همین روست که ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای(مد ظله العالی) اشاره داشتند امروز دولت آمریکا منفورترین دولت در بین ملت های جهان است. حتی در بین مردم آمریکا نیز پوشالی بودن شعارهای دولتمردان آمریکا روشن گشته است.

 

ایجاد گروههای بوکوحرام، القاعده، داعش که همگی از یک آبشخور آب می خورند دست پرورده آمریکای جنایت کار بوده تا فضای ناامنی را در منطقه ایجاد کنند.

 

تبعید رهبر کبیر انقلاب «ره» در سال ۱۳۴۳ با حمایت آمریکا صورت گرفت، در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ دانش‌آموزان و دانشجویان با حمایت دولت آمریکا به دست دژخیمان رژیم منحوس پهلوی به گلوله بسته شدند و قهر و کینه انقلابی ملت بزرگ و مقاوم ایران در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ شعله ور شد و آتشفشان توفنده خشم این ملت در حرکت انقلابی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا زبانه کشید.

 

یکی از اهداف شیطان بزرگ آمریکای جنایت کار، این است تا با هیمنه پوشالی خود جهان را در زیر سلطه خود قرار دهد و مردم را در نظام سلطه به سیطره خود در آورد. به همین دلیل است که امروز سردمداران آمریکا ( رئیس جمهور ) با الفاظ زشت و رکیک که لایق شخصیت پوشالی خودشان است ملت عزیز ایران را تروریست و یاغی و رژیم غاصب صهیونیست را حامی صلح و حقوق بشر معرفی می کند.

 

عشایر این استان دوشادوش ملت بزرگ ایران در آستانه یوم الله ۱۳ آبان با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل یکبار دیگر تاکید می کند که فریب استکبار و دست های چدنی را زیر دستکش های مخملی شیطان بزرگ نخواهد خورد و جوانان انقلابی ایران زمین، راهی را که اسلاف گرانقدرشان سالها پیش با اقتدار آغاز کرده، با قوت و قدرتی بیشتر ادامه خواهند داد و در این راه، استوارتر از گذشته ضمن حمایت از ملت های مظلوم جهان، مبارزه با استکبار و ظلم را سرلوحه حرکت خروشان خویش قرار خواهند داد. ان شاء الله

 

سازمان بسیج عشایری سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان

ارسال نظرات