فرماندار حاجی آباد، گفت: ۱۳ آبان سالروز مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز امسال متفاوت‌تر و قوی‌تر از گذشته صحنه اعتراض علیه سیاست‌های ضدملت ایرانی ترامپ است و ملت ایران را به خیابان‌ها کشانده است.
کد خبر: ۸۹۴۴۱۵۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد،  در راهپیمایی ۱۳ آبان با بیان اینکه عزت، آزادی و حق ‌طلبی مردم در این سه واقعه کشتار دانش ‌آموزان بیگناه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و تبعید امام خمینی (ره) بدست آمده است افزود:این روز تاریخی در نظام اسلامی  به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده است.

جهانگیری خاطرنشان کرد:تقارن این روز مهم تاریخی ۱۳ آبان با ایام ماه محرم و صفر موجب می شود تا اهمیت این روز بیشتر بیان شود.

جهانگیری تصریح کرد: درس‌ عزت، شرف،آزادگی، حق‌ طلبی و ایستادگی از درس های عاشورا است که نهضت امام خمینی (ره) نیز از این واقعه برگرفته شده است، این تقارن می تواند به آگاهی بخشی در این زمینه بیفزاید.

حجت الاسلام موئینه نماینده ولی فقیه در سپاه حاجی آباد، در جمع دانش آموزان حاجی آباد گفت: ۱۳ آبان به عنوان سالروز سه واقعه تاریخی استکبار ستیزی را به تمام معنا، معنا می کند.

موئینه با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در روز ۱۳ آبان افزود:  تاکید بر نقش امام راحل و مقام معظم رهبری و تبیین راهبردهای ولایت در زمینه مبارزه با استکبار از مهم‏ ترین سیاست‏ ها و رویکردهای مراسم ۱۳ آبان است.

وی افزود: ۱۳ آبان سالروز مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز امسال متفاوت‌تر و قوی‌تر از گذشته صحنه اعتراض علیه سیاست‌های ضدملت ایرانی ترامپ است و ملت ایران را به خیابان‌ها کشانده است.

موئینه  با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این واقعه به دنیا ثابت کرد که ماموران سفارتخانه به فکر دشمنی با ایران هستند و برای براندازی حکومت و نظام ایران تلاش می کنند.

کاظم موئینه اذعان داشت: با تسخیر لانه جاسوسی ابهت آمریکابرای اولین بار در دنیا شکسته شد و به دنیا ثابت شد که اینها هیچگاه به فکر اسایش و رفاه و پیشرفت مردم نیستند و جز دشمنی با ملت ها کار دیگری ندارند.

وی تصریح کرد: استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم از موارد موکد و از توجهات اسلام است و مسئولان هم باید این دیدگاه را داشته باشند و نباید به دشمن اطمینان داشته باشند ، مسئولین ما در قضیه برجام به آمریکا اعتماد کردند ولی به جزء بی عتمادی چیزی حاصل نشد قرار بود برجام گره هی از مشکلات مردم باز کند ولی گره که باز نکرد گره هم زد

ارسال نظرات