خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اجتماع اربعین حسینی نمایانگر اتحاد جهان اسلام است، گفت: حضور میلیونی در اربعین حسینی ناشی از جاذبه مغناطیسی سیدالشهدا (ع) است.
کد خبر: ۸۹۴۴۱۸۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی با اشاره به اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا، اظهار کرد: اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا و سیل عظیم زائرین اربعین حسینی ناشی از محبت و ارادت مردم و جاذبه دستگاه امام حسین (ع) است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اجتماع اربعین حسینی نمایانگر اتحاد جهان اسلام است، تصریح کرد: حضور میلیونی در اربعین حسینی ناشی از جاذبه مغناطیسی سیدالشهدا (ع) است.

وی افزود: اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا بزرگترین کنگره مسلمانان و شیعیان در جهان و نماد اقتدار و عزتمندی و عظمت اسلام ناب محمدی (ص) در جهان است.

سعیدی با اشاره به تلاش‌های گسترده و شبانه‌روزی دشمنان برای جلوگیری از انتشار و رسانه‌ای کردن حضور گسترده و میلیونی زائران اربعین حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام تمام تلاش خود را می‌کنند تا اصل دین به گوش مردم جهان نرسد، اما راهپیمایی و اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا عظمت اسلام ناب محمدی (ص) را به گوش مردم جهان می‌رساند.
ارسال نظرات