مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام خبر داد؛

برپایی 14موکب فرهنگی_پزشکی، ایستگاه های صلواتی در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی و تولید نرم افزار رهسپار

علیپور گفت: برپایی 14موکب فرهنگی-پزشکی، تولید نرم افزار «رهسپار» و هماهنگی دانشگاه های استان جهت برپایی ایستگاه های صلواتی در مسیر راهپیمایان اربعین حسینی از اقدامات بسیج دانشجویی در ایام اربعین است.
کد خبر: ۸۹۴۴۲۰۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

به گزارش محمود علیپور، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام از برپایی 14موکب فرهنگی-پزشکی، تولید نرم افزار رهسپار، ایستگاه های صلواتی در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد و گفت: با عنایت خداوند و همکاری ستاد اربعین دانشگاهیان استان اقدامات در خوری به زائران دانشجو در اربعین امسال ارائه می شود.

علیپور با اشاره به تشکیل ستاد اربعین دانشگاهیان استان در تیرماه سال جاری گفت: از اقدامات این ستاد میتوان به اخذ مجوز 14موکب فرهنگی-پزشکی، تولید نرم افزار «رهسپار» توسط دانشجویان دانشکده فنی پسران در جهت ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی و هماهنگی دانشگاه های استان جهت برپایی ایستگاه های صلواتی در مسیر راهپیمایان اربعین حسینی نام برد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: ستاد دانشگاهیان استان با برپایی موکب و ایستگاه های صلواتی، فرهنگی و بهداشتی و امکانات اسکان و تغذیه در مرز مهران، میدان ارغوان و میدان قرآن در حال خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی هستند.

ارسال نظرات