خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: دشمن به دنبال اسلام متحجر است برای همین گروه های داعشی، تکفیری و ... را بوجود آورد تا از اسلام ناب محمدی (ص) چهره خشنی در دنیا نشان دهد.
کد خبر: ۸۹۴۴۲۳۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، غلامرضا فلاحی در همایش بسیجیان دانش آموز در جمع فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی با بیان اینکه در راهپیمایی سیزدهم آبان دوباره آمریکا تودهنی از ملت ایران خورد، اظهارداشت: اگر پیشرفت بخواهیم باید در مسیر ولایت حرکت کنیم و نه جلو بیفتیم و نه عقب بمانیم .

وی با بیان اینکه ما در راه انقلاب اسلامی فداکاریهای زیادی انجام شده است، گفت: بیرجند در طول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس 66 شهید دانش را تقدیم انقلاب کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی منافع استکبار جهانی بخصوص آمریکا از بین رفت .

وی با بیان اینکه امریکا علاوه براینکه دشمن ملت ایران، رهبری نظام اسلامی است با اصل نظام جمهوری اسلامی دشمن و مخالف آن می باشد، افزود: امروزه انقلابی ماندن و انقلابی حرکت کردن همه مهم است وهرکجا انقلابی حرکت کردیم بر دشمن پیروز شدیم.

فلاحی با بیان اینکه شعار " مرگ بر امریکا" برگرفته از اندیشه وتفکر انقلاب اسلامی است، گفت: ما برای انقلاب اسلامی هزینه های فراوانی کرده ایم و رنج های بسیاری کشیده ایم وشهدای زیادی در راه انقلاب جان خود را از دست داده اند تا مسیر  خود را گم نکنیم.

وی با تاکید کرد: باید به آرمانهای انقلاب پایبند و نسبت به اهداف انقلاب حساسیت داشته باشیم و دغل کاری، و روشهای دشمنی، دشمن را نسبت به گذشته بیشتر بشناسیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت:  دشمن به دنبال اسلام متحجر است برای همین گروه های داعشی، تکفیری و ... را بوجود آورد تا از اسلام ناب محمدی (ص) چهره خشنی در دنیا نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه امروزه اسلام ناب محمدی (ص) در دنیا فراگیر شده است، گفت: دشمن از اسلام ناب محمدی(ص) در دنیا هرس دارد برای همین می خواهد مسلمان را در مقابل مسلمان قرار دهد.

 

فلاحی با اشاره به حضور جوانان در کشورهای عراق وسوریه برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) افزود: جوانان انقلابی ما در مقابل دشمنی استکبار جهانی ایستادگی کرده اند و امروزه تفکرانقلابی و بسیجی می باشد که کشورهای منطقه را فرا گرفته است.

وی  با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند "بسیج یک حرکت است" افزود: بسیج نهادی مقدس است و  می توانیم با تفکر بسیجی در مدارس و محلات موفق شویم .

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در جمع دانش آموزان عنوان کرد: باید منویات مقام عظمای ولایت را جامعه عمل بپوشانیم.

فلاحی با اشاره به اینکه  نزدیک به 52هزار دانش آموز در سطح شهرستان بیرجند مشغول تحصیل هستند، گفت: از این تعداد 18 هزار آن عضو بسیج دانش آموزی می باشند وما از برنامه 1404فاصله زیاد داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند  گفت:   در برنامه 1404 باید 80درصد دانش آموزان عضو بسیج باشند.

وی  افزود: تربیت مدیران کارساز، جهادی و انقلابی از اهداف ما در بسیج است و باید تفکر و اندیشه بسیجی در سطح کشور طنین انداز و گسترش یابد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها