حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی‌نکونام گفت: مردم استان چهارمحال و بختیاری قدردان شهدا هستند و خوب می‌دانند که چگونه از عطر و بوی شهادت و شهدا بهره بگیرند.
کد خبر: ۸۹۴۴۲۳۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی‌نکونام شامگاه شنبه در آئین استقبال از پیکر 3 شهید دفاع مقدس در فرودگاه شهرکرد، ورود شهدای تازه تفحص شده به استان را خیرمقدم گفت.

وی، ورود پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس به وطن در آستانه اربعین حسینی را حامل پیام و عنایت ویژه پروردگار دانست و افزود: ما از این که امسال در کربلا باشیم محروم شدیم؛ ولی احساس می‌کنم خدای تبارک و تعالی این گل‌ها معطر را به استان و در شهرکرد و کوهرنگ و در میان مردان و زنان حسینی و خانواده عزیز و بالنده نیروی انتظامی و خانواده‌های صبور و مقاوم شهدا به ویژه خانواده صبور و مقاوم این سه شهید عزیز که سال‌ها در انتظار بودند و بعد هم دیگر ناامید شده بودند ولی خدای تبارک و تعالی دل‌های آن‌ها را روشن کرد تا بار دیگر فرزندشان را در بر بگیرند، فرستاد تا امسال اربعین با حال و هوای حسینی بیشتری در استان داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: الحمدلله ملت ایران و مردم استان قدردان شهدا هستند و خوب می‌دانند که چگونه از عطر و بوی شهادت و شهدا بهره بگیرند و مروج این فرهنگ ناب باشند و با پیوند با این شهدا دل‌ها را نورانیت ببخشند و اجازه ندهند دشمن مکار که همه تلاش‌اش آن است که یاد و نام شهدا محو شود و فرهنگ شهدایی از این جامعه رخت بربندد حیله‌اش را خنثی کنند که تا به امروز هم این شیطنت شیاطین را خنثی کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تاکید بر برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسم شبی با شهدا و تشییع پیکر مطهر شهدا در استان تاکید کرد: ان‌شاءالله متولیان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که مراسم شبی با شهدا که (یکشنبه 14آبان) در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد و همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدا در روز دوشنبه 15 آبان پرشکوه آن چنان که در شأن این شهدا است برگزار شود و به استقبال اربعین برویم.

وی گفت: خدای تبارک و تعالی به ما توفیق بدهد که از عطر و بوی این شهدا بهره‌مند شویم و از راه و فرهنگشان استفاده کنیم و خودمان و دل و درون‌مان را شهدایی کنیم که سعادت و عاقبت بخیری در سایه شهدایی شدن است.

ارسال نظرات