خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به پیشگیری و مبارزه با آسیب‎های اجتماعی در قالب اجرای طرح کرامت گفت: تاکنون حدود ۹۹ درصد از آلودگان را با آدرس و مشخصات کامل شناسایی کردیم و در مرحله ایجاد برانگیختگی عمومی هستیم.
کد خبر: ۸۹۴۴۲۴۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

شناسایی 99 درصد از آلودگان به مواد مخدر طی اجرای طرح کرامت در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود ابراهیمی در جمع اعضای شورای پایگاه‌های خواهر و برادر شهرستان ملایر با اشاره به 36هزار شهید دانش آموز ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت:  حضور پررنگ دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی 13 آبان سالروز لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی استکبار مشت محکی در دهان استکبارجهانی بود.

وی افزود: آبان روز ترویج اندیشه استکبارستیزی و دمیدن روح حسینی و انقلابی در جامعه است که حضور پررنگ ملت ایران اعلام مواضع و نمایش ایستادگی ملت سرافزار ایران در تقابل زیاده خواهی آمریکا است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به بیانات امام(ره) گفت: اگر ما یک قدم عقب نشینی کنیم دشمنان چندین قدم جلوتر می آیند.

وی با تأکید بر اینکه اولین طرح و برنامه بسیج مسجدمحوری است، گفت: از 21 مسجد فعال شهرستان یک مسجد الگو ، 6 مسجد سطح یک و 14 مسجد سطح دوم شناسایی شده است.

ابراهیمی اظهار داشت: مقرر شده بودجه‌ای در اختیار فرماندهان پایگاه‌های مساجد قرار گیرد و با تعامل با امام جماعت و هیئت امنا قدرت مساجد را معرفی کنیم و ضعف‌ها را برطرف کنیم.

وی افزود: این طرح از طرف پایگاه اجرایی و پایگاه نیز تقویت می‌شود بنابراین بسیجیان باید در این طرح حضور پررنگی در مساجد از جمله حضور ثابت در نماز جماعت، تقویت مسجد و تشویق همه برای حضور در نماز و شرکت در برنامه‌های فرهنگی مسجد داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به طرح دوم ابلاغی و گشت‌های بسیجی محلی محور بیان کرد: به تعداد تمام حوزه‌هایی که داریم از هر حوزه یک پایگاه به عنوان نمونه انتخاب و به استان معرفی شده و مقرر شده است بسیجیان در این گشت‌ها شرکت کنند و آموزش ببینند.

وی با اشاره به طرح سوم ابلاغی اظهار داشت: گروه‌های جهادی که در اردوهای جهادی حضور داشتند به صورت  کارشناسی حرکت می‌کنند که در این طرح گروه‌های جهادی به سه گروه مستقر، فعال و گروه جهادی عادی سطربندی می‌شوند.

ابراهیمی یادآور شد: آموزش‌های لازم به این گروه‌های جهادی داده می‌شود که چگونه اقدام‎های جهادی انجام دهند و ۳ تا ۵ سال در منطقه مستقر باشند و آنجا کارهای عمرانی، فرهنگی و جهادی انجام دهند.

وی ادامه داد: طرح بعدی، طرح صندوق‌های ا‌لحسنه است که بسیج و سپاه در این صندوق دخالت  ندارند و فقط تسهیل‌گر هستند و نظارت دارند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اجرای طرح پیشگیری و مبارزه با آسیب‎های اجتماعی گفت: طرح کرامت و مبارزه همه جانبه با مواد مخدر و اعتیاد در شهرستان ملایر در حال اجرا است.

وی یادآور شد: امروز حدود ۹۹ درصد از آلودگان را با آدرس و مشخصات کامل  شناسایی کردیم و در مرحله ایجاد برانگیختگی عمومی هستیم که آن ایجاد تنفر مردم از این موضوع خانمان‌سوز است و اگر دراین طرح موفق باشیم این طرح در سراسر کشور  اجرایی می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه آخرین طرح، طرح جهادگران سلامت است، افزود: جامعه پزشکی متولی اجرای این طرح بوده و مقرر است که بسیج جامعه پزشکی به مردم‌داری و مردم یاری بپردازد.

وی عنوان کرد: خدماتی که بسیج ارائه می‌کند در راستای کمک به مردم به منظور تقویت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و زمینه‌سازی حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات