حجت الاسلام مسلم رضایی گفت: وحدت اکسیر نجات دهنده در همه اقشار وهمه جناحها می باشد و با وحدت مرز بندی زیر سایه انقلاب معنا پیدا نمی کند.
کد خبر: ۸۹۴۴۲۴۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

 به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال وبختیاری؛ راهپیمایی 13 آبان همزمان با سراسر کشور در شهر دشتک از توابع شهرستان اردل  برگزار شد.

این راهپیمایی از خیابان شهید حبیبی دشتک آغاز وبه مسجد صاحب الزمان این شهر ختم شد.

حجت الاسلام مسلم رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل  با تشریح چند نکته که باعث مصون سازی انقلاب از آسیب ها می شود بیان داشت: مواردی که باعث می شود هیچ آسیبی به مملکت نرسد به این شرح است:

1- این انقلاب برخواسته از نفس گرم ومسیحایی امام (ره) است وبرگرفته از تفکرات وآرمانهای امام است. تازمانی که راه امام وتفکرات امام در این راه زنده باشد هیچ گاه به انقلاب آسیب نمی رسد.

2- این انقلاب برگرفته  ازخون بیشتر از  300 هزار شهیدمی باشدوبا توجه به آرمانهای اما م خونهای زیادی ریخته شدوتا زمانی که راه امام زنده است هیچ گزندی به انقلاب نخواهد رسید.

رضایی در ادامه گفت: وحدت مردم ونقش مردم باعث حفظ این انقلاب است وهمانطور که امام (ره) در تمام سخنرانی هایشان به این مهم اشاره می کردندوحدت مردم بعد از ایمان به خدا از ارکان مهم انقلاب است.

وی افزود: تا زمانی که وحدت باشد استکبار ومتحدانش هیچ غلطی نمی کنند، وحدت یعنی در اصول این انقلاب ومبارزه با استکبار ودر راه ایستادگی با آرمانهایمان وحدت داشته باشیمزیرا که دشمن از عدم وحدت ما به نفع خودش استفاده می کندوضربه میی زند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل  تصریح کرد: وحدت اکسیر نجات دهنده در همه اقشار وهمه جناحها می باشد و با وحدت مرز بندی زیر سایه انقلاب معنا پیدا نمی کند.

 

ارسال نظرات