از طرف سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل 15 دستگاه اتوبوس ، میبنی بوس و وسائط نقلیه امداد به منظور خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی به مرز مهران اعزام گردید.
کد خبر: ۸۹۴۴۲۵۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

اعزام 15 دستگاه وسائط نقلیه  از سپاه حضرت عباس برای خدمت رسانی به زائران در مرز مهران

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار مستعد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اردبیل گفت: سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل علاوه بر خدمات دیگر به کاروان های پیاده در ایام اربعین امروز یک کاروان ترابری اعم از  15 دستگاه اتوبوس ، میبنی بوس و وسائط نقلیه امداد به منطقه مرزی تا پایانه مرز مهران اعزام نمود تا نسبت به زائران اربعین حسینی که تردد میکنند خدمات رسانی کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) تصریح کرد: به جهت خدمت رسانی به زائران حضرت امام حسین (ع) در ایام اربعین ، افرادی که عاشقانه و خالصانه از تمام نقاط کشور و همینطور جهان اسلام شرکت کرده اند، سپاه حضرت عباس (ع) در این تجمع و همایش عظیم حسینی به منظور خدمت رسانی به زائرین اقدامات مختلفی به مانند اسکان، امنیت و حمل و نقل اقدام نموده است.

وی افزود: این عزیزان از محل سپاه اردبیل بعد از کنترل و توجیح نسبت به ماموریت به جهت خدمت شایسته برای زائرین حضرت امام حسین (ع) اعزام شده و به جمع خدمتگذاران پیوسته و در این تجمع میلیونی شرکت خواهند کرد.

اعزام 15 دستگاه وسائط نقلیه از سپاه حضرت عباس (ع) برای خدمت رسانی به زائران اربعین در مرز مهران 

ارسال نظرات