سرهنگ حاج محمدی گفت: سخنان سخیف و توهین‌آمیز ترامپ علیه ملت ایران، خشم مردم مبارز و شجاع کشورمان را بر انگیخته و مردم با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکا را نقش برآب کرده و پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های ترامپ دادند.
کد خبر: ۸۹۴۴۲۵۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ حاج محمدی فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ در راه پیمایی 13 آبان شهرستان ساوجبلاغ گفت: سخنان سخیف و توهین‌آمیز ترامپ علیه ملت ایران، در روزهای اخیر، خشم مردم مبارز و شجاع کشورمان را بر انگیخته و مردم با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکا را نقش برآب کرده و پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های ترامپ دادند.

آمریکایی‌ها بزرگ‌ترین سهم را در سرکوب ملت ایران داشته‌اند/ لانه جاسوسی طراح کودتا برای سرنگون کردن نظام نو پای جمهوری اسلامی را داشت
وی افزود: توان دفاعی کشورمان هیچگاه قابل مذاکره نبوده و شعار مرگ بر آمریکا هیچگاه از ادبیات سیاسی ملت ایران حذف شدنی نیست.


وی 13آبان را یکی از روزهای بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: آمریکایی‌ها بزرگ‌ترین سهم را در سرکوب ملت ایران داشته‌اند و لانه جاسوسی امریکا طراح کودتا برای سرنگون کردن نظام نو پای جمهوری اسلامی را داشت که دانشجویان پیرو خط امام با تیزهوشی و زمان‌شناسی، متوجه عمق توطئه بزرگ امریکایی‌ها شدند و با تسخیر لانه جاسوسی امریکا نشان دادند که ایران دارای ملتی آگاه، هوشیار و زمان‌شناس است و هیچ‌وقت اجازه نخواهند داشت که امریکایی‌ها دست از پا خطا کنند.


وی افزود: پس از 39 سال که از عمر نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد، نه‌تنها ذره ای از دشمنی امریکا نسبت به ملت ایران کم نشده، بلکه هرروز هم افزایش پیدا می‌کند و این موضوع را در اظهارات اخیر رئیس‌جمهور امریکا شاهد بودیم.
وی گفت: بعضی از حوادث دوران نهضت و انقلاب اسلامی در ذهن ماندگار تر است، که یکی از نمونه‌های حوادث ماندگار انقلاب اسلامی 13 آبان ماه است.


وی با تاکید بر اینکه 13 آبان مهمترین حوادث انقلاب را در دل خود جای داده است، افزود: 13 آبان با حوادثی همچون تبعید امام (ره) به ترکیه، و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام دراین روز، باعث شده تا 13 آبان ماه برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شود.


فرمانده سپاه شهرستان ساوجبلاغ در ادامه در رابطه با اهمیت این روز با توجه به سخنان امام (ره) اذعان داشت: امام (ره) از 13 آبان‌ماه به عنوان انقلاب دوم در کشور یاد کرده است و 13 آبان باعث شده است، جاسوسی و خباثت و فریبکاری دولت آمریکا برای ملت ما برملا شود.

 

خبرنگار بسیجی:فلاحتکار

ارسال نظرات
پر بیننده ها