مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

دانش‌آموزان شهید می‌دانستند که جنگ میدان بازی نیست

دانش‌آموزان شهید می‌دانستند که جنگ میدان بازی نیست و دشمنی غاصب دندان خود را برای وجب به وجب خاک میهنمان تیز کرده است.
کد خبر: ۸۹۴۴۲۷۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان آینده‌سازان را دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان دانسته و گفت: آینده کشور ارزشمندمان به دستان کم سن و سالانی که هم‌اکنون در کلاس‌های مدرسه مشغول فراگیری علم هستند رقم خواهد خورد.
علی کاظمی با اشاره به اینکه بهترین الگو برای آینده‌سازان کشور شهدای محصلی هستند که چون بزرگ مردان تاریخ‌ساز شدند، افزود: دشمنان هیچ وقت فکرش را نمی‌کردند که نوجوانان ما با چنان اشتیاقی برای دفاع از میهن خود به جبهه‌ها بروند که حتی سن و سال خود را در شناسنامه دستکاری کنند.
وی اظهار داشت: دانش‌آموزان شهید می‌دانستند که جنگ میدان بازی نیست و دشمنی غاصب دندان خود را برای وجب به وجب خاک میهنمان تیز کرده است. این شهدا شاید به ظاهر کم سن و سال بودند اما عقل و درون آنها همچون قهرمانی با تجربه رشد کرده بود پس بهترین انتخاب را در دوران کوتاه زندگی دنیوی خود انتخاب کردند.
مدیرکل بنیاد استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان 407 شهید دانش‌آموز را در افتخارات خود همچون گوهری گرانبها دارد، تصریح کرد: رفتار و نوع زندگی هر یک از این شهدا والامقام برای ما الگویی اثرگذار محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار