حضور مردم سیستان وبلوچستان در۱۳ آبان امسال، پراز زیبایی و پر ازمعنا بود، سرود چندصد نفره دانش آموزان در زاهدان و در زابل اوج هنرنمایی بود، حرکت اسکیت بازان دیدنی بود، مصاحبه‌های مردم و تعابیرشان شنیدنی بود، بودن، دیدن و شنیدن این صدای استکبار ستیزی مردم، موجب می‌شود مسؤولان، علما و نخبگان ما دچار اشتباه محاسباتی نشوند
کد خبر: ۸۹۴۴۲۹۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، یکی از بزرگترین نعمت‌های انقلاب اسلامی فراهم کردن فرصت نفی طاغوت واستکبار است، اگر تاریخ امکان نفی فرعون، نمرود و یزید را برای ما ایجاد نکرد، به برکت انقلاب اسلامی فرصت نفی و برائت ازآمریکا، شیطان اکبر برای ما ایجاد شد. عبادتی که بخاطر آن باید سجده شکر بجا آورد.

۱۳ آبان همان فرصت است بخصوص در استان سیستان وبلوچستان که مردمش روز وشب مورد هجمه ترفند‌های شیطان بزرگ، امریکاست، این روز فرصتی بود تا فرزندانمان را در قبال حیله‌های دشمن بیمه کنیم اگر خاصیت ایران برای اسلام و قرآن با یک ونیم میلیارد مسلمان برابری می‌کند و یا برآن‌ها فزونی می‌گیرد به برکت همین ایام الله است.

مردم استان برای داشتن زندگی آرام به تعظیم این ایام الله نیاز دارند، این روز می‌تواند نسل ما را دربرابر اختلاف، تحریکات، بدبینی ها، تکفیر و تلبیس، بیمه کند. اینکه سیستان و بلوچستان بسختی رشد می‌کند، بخش اعظم اش بخاطر همین آسیب هاست.

سنگ مزار افرادی که برای خدمت آمدند و شهید شدند گواه این ادعاست. اگر گرگ استکبار دراین فرصت‌ها معرفی نشود، رشد استان با دام‌های تفرقه ایی که پهن است، ناممکن است.

از این منظر نیاز است همه مردم خصوصا مسولان ارشد و علمای استان بیش از همه از فرصت این ایام الله استفاده کنند. برنامه‌های کاری خود را طوری تنظیم کنند که در صف اول باشند و مردم پشت سرشان. با این وقت شناسی به معایب اجرای مراسم یا محاسن آن از نزدیک واقف می‌شوند. بدین طریق روز به روز تقویت می‌شویم، حتی مطالبات ما بدون تعظیم این شعائر بی معنی است و بی اثر و بازی سیاسی تلقی می‌شود.

حضور مردم سیستان وبلوچستان در ۱۳ آبان امسال، پراز زیبایی و پر ازمعنا بود، سرود چندصد نفره دانش آموزان در زاهدان و در زابل اوج هنرنمایی بود، حرکت اسکیت بازان دیدنی بود، مصاحبه‌های مردم وتعابیرشان، شنیدنی بود.
بودن، دیدن وشنیدن این صدای استکبار ستیزی مردم، موجب می‌شود مسؤولان، علما و نخبگان ما دچار اشتباه محاسباتی نشوند.
ارسال نظرات