مراحل کاری برای ثبت نام و صدور دفترچه تنها از طریق دفاتر پیشخوان دولت معرفی شده از سوی این اداره کل به انجام می رسد.
کد خبر: ۸۹۴۴۳۰۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: از سوی بیمه ی سلامت استان هیچ مراجعه ی حضوری و تماس تلفنی برای بیمه سلامت همگانی با بیمه شدگان و شهروندان نشده است.
دکتر خدیجه ابراهیم خانی افزود: در روزهای اخیر و پس از ابلاغ بخشنامه ی جدید بیمه ی سلامت همگانی گزارش ها و تماس های فراوانی از سوی شهروندان مبنی بر تماس عده ای با عناوین مختلف در قالب ارائه ی خدمات تکمیلی در حوزه ی سلامت که خودشان را با نام نماینده ی بیمه ی سلامت معرفی کرده اند دریافت شده است.
وی اظهار داشت: این اداره کل هیچ نماینده ای در این حوزه نداشته و این تماس ها با نیت کلاهبرداری و اخاذی از مردم بوده است.
مدیرکل بیمه ی سلامت استان با اعلام این موضوع و رد هرگونه ارتباط کاری با این افراد از شهروندان خواست: در مواجهه با این افراد ضمن حفظ هوشیاری کامل و درخواست کارت شناسایی معتبر از آنان و معرفی این قبیل افراد شیاد به پلیس و نیروهای انتظامی، با واحد رسیدگی به شکایات اداره کل بیمه ی سلامت استان و شماره تلفن 33134310 تماس بگیرند تا از سوء استفاده ی اشخاص سود جو جلوگیری شود.
وی تصریح کرد: هر گونه اقدام در رابطه با بیمه ی سلامت همگانی و برنامه های خاص این اداره کل از طریق مبادی رسمی اطلاع رسانی استان و رسانه های سراسری به شهروندان و بیمه شدگان گرامی اطلاع داده می شود.
دکتر خدیجه ابراهیم خانی افزود: مراحل کاری برای ثبت نام و صدور دفترچه تنها از طریق دفاتر پیشخوان دولت معرفی شده از سوی این اداره کل به انجام می رسد.

 

 

ارسال نظرات