خبرهای داغ:
بسیج دانش آموزی شهید فهمیده سمنان با خانواده شهیدان غلامحسین و قربانعلی زمانی پور دیدار کرد.
کد خبر: ۸۹۴۴۳۱۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان،اعضای حوزه بسیج دانش آموزی شهیدفهمیده سمنان به همراه فرمانده سپاه ناحیه سمنان از خانواده شهیدان غلامحسین و قربانعلی زمانی پور دیدار کردند.

در این دیدار محمدمهدی قادری،فرمانده حوزه دانش آموزی شهیدفهمیده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا اظهارکرد: شهدا رفتند اما به معنای واقعی در میان ما حضور دارند و شاهد اعمال روزانه ی تک تک ماهستند؛ باید تمام سعی و تلاش خودمان را به کار بگیریم تا قطره ای از خون آن عزیزان پایمال نشود.

قادری افزود: من به عنوان فرمانده بسیج دانش آموزی همیشه سعی کردم که راه شهدا و مسیر شهدا را به دانش آموزان نشان دهم و آن ها را با شخصیت شهدای معزز بیشتر آشنا کنم؛ نسل جوان امروز باید با خاطرات رزمندگان شرایط آن زمان را درک کنند و قدر آرامش امروز را بیشتر بدانند.

وی خاطرنشان کرد: اتحاد ملت ایران همیشه زبانزد خاص و عام بوده است و دشمن نیز از این موضوع آگاه است؛ دشمن حتی از گلزار های شهدای معزز می ترسد چرا که از غیرت و قدرت آن عزیزان مطلع است؛ جوانان مومن انقلابی ما با دست خالی جنگیدند و به پیروزی رسیدند.

قادری بیان کرد: امروز جوانان انقلابی ما به واسطه امنیتی که شهدا برای آن ها رقم زده اند توانسته اند در زمینه های مختلف علم کسب کنند و ملت ایران را همانند همیشه سربلند کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها