مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان دورود :

عترت و قرآن راه کمال ومعرفت است

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان دورود گفت: عترت پیامبر (صلی‌الله علیه واله) نیز این‌طور است و هر كس به آنان اقتدا كرده و از آنان اطاعت كند به منبع فیض و سرچشمه کمال رسیده و به سعادت دنیا و آخرت واصل‌شده است.
کد خبر: ۸۹۴۴۳۷۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶


به گزارش خبرگزاری بسیج؛ لرستان کارگاه قرآن‌پژوهی در دین با حضور کارکنان و مسئولین ناحیه سپاه دورود عصر روز گذشته در نمازخانه این ناحیه برگزار شد‌.

در این کارگاه حجت‌الاسلام گودرزی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان دورود در جمع کارکنان این ناحیه به گسترش فرهنگ قرآن و عترت در سپاه اشاره کرد و گفت: قرآن مانند ریسمان و حلقه وصلى بین خدا و بندگان است، هركس به آن تمسك كند به‌طور حتم از سرچشمه زلال معارف الهى بهره‌مند شده است.
وی عنوان کرد: عترت پیامبر (صلی‌الله علیه واله) نیز این‌طور است و هر كس به آنان اقتدا كرده و از آنان اطاعت كند به منبع فیض و سرچشمه کمال رسیده و به سعادت دنیا و آخرت واصل‌شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی دورود بیان کرد: با توجه به تجربه، بهترین روش حفظ قرآن روش مبتنی بر حافظه دیداری است، اشکال عمده در روش حفظ شنیداری این است که حافظ غالباً نغمه را هم حفظ می‌کند و در آینده برای ارائه آن اگر نغمه را به یاد نیاورد نمی‌تواند، اجرا کند.
حسین مریدی خبرنگار

 

ارسال نظرات