مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: کمیته امداد حضرت امام(ره) به عنوان یک نهاد حمایتی در بحث ایجاد شغل و تولید پیش قدم بوده و نقش مهمی در توانمندسازی محرومان داشته و در این راستا امسال ایجاد دو هزار و 800 فرصت شغلی را در استان هدفگذاری کرده است.
کد خبر: ۸۹۴۴۴۰۱
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در جریان بازدید از شرکت زرین خوشه اراک با بیان اینکه کمیته امداد توانمندسازی و اشتغالزایی را در اولویت کارها قرار داده و توانسته است به رشد قابل قبولی در ایجاد فرصت‌های شغلی و تولیدی برسد، گفت: کمیته امداد استان مرکزی در سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" ایجاد اشتغال برای بیش از دو هزار و ۸۰۰ مددجوی تحت حمایت را تا پایان سال جاری در برنامه کاری خود داده است.

وی با اشاره به عملکرد خوب شرکت زرین خوشه تصریح کرد: شرکت کشت و صنعت زرین خوشه اراک از نمونه‌های موفق سرمایه گذاری در راستای خدمت به محرومان است که در سایه مدیریت هدفمند توانسته  یک هزار و 100 راس دام را به دو هزارو 700 راس افزایش دهد. 

مشیدی مدیرعامل شرکت تولیدات دامی زرین خوشه اراک نیز در این بازدید گفت: نقش کمیته امداد در تحقق اقتصاد مقاومتی نقشی بی‌بدیل است و تمامی فعالیت‌های  شرکت زرین خوشه در راستای منویات مقام معظم رهبری، تولید و اقتصاد مقاومتی بوده است.

مشیدی اظهار کرد: این شرکت با حمایت‌هایی که از سوی مسئولین استانی صورت گرفته است به عنوان یکی از نمونه‌های موفق طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان بوده است.

تولید روزانه 45 تُن شیر در روز توسط شرکت «زرین خوشه»

وی به بخشی از فعالیت‌های شرکت اشاره کرد و ادامه داد: ظرف چهار سال گذشته میزان تولید شیر این شرکت از ۱۳ تُن در روز به ۴۵ تُن شیر در روز افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت تولیدات دامی زرین خوشه اراک بیان کرد: همچنین تعداد دام‌های این مجموعه از یک‌هزار و ۱۰۰ راس در سال ۹۲ به دو هزار و ۷۰۰ راس در سال ۹۶ افزایش یافته است.

تولید 3 برابری پرورش محصولات  کشاورزی با استفاده از الگوهای نوین آبیاری

مشیدی در پایان گفت: این شرکت با استفاده از الگوهای نوین آبیاری موفق شده سطح زیر کشت محصولات خود را از ۴۰۰ هکتار به ۸۰۰ هکتار افزایش دهد و تولید محصولات خود را از ۵ هزار تُن در سال به ۱۴ هزار تُن در سال افزایش دهد.

گفتنی است شرکت زرین‌ خوشه‌ اراک باهدف ایجاد اشتغال پایدار، توانمندسازی و کمک به مددجویان‌ تحت‌ حمایت ایجاد شده و هم اکنون از پیشگامان اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات