دادستان کل استان خراسان رضوی:

مهمترین عامل پیروزی ما، توسل بر ائمه معصومین(ع) و ارزش‌ها است

دادستان کل استان خراسان رضوی بیان داشت: انچه باعث موفقیت ما در همه عرصه‌ها می‌شود توسل به ائمه اطهار(ع) و ارزش‌ها است.
کد خبر: ۸۹۴۴۴۱۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، غلامعلی صادقی  صبح امروز در حاشیه مراسم معارفه دادستان جدید شهرستان رشتخوار در محل دادگستری این شهرستان با گرامیداشت ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی، و تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: ما هر زمانی که به ائمه معصومین(ع) و ارزش‌های خودمان تکیه کردیم پیروز شدیم، و هر زمانی که رنگ و بوی ائمه، قران، روایت‌ها و ارزش‌هایمان کم رنگ شد، حالت یاس و نامیدی به ما دست داد.

وی در ادامه همین مطلب با اشاره به اینکه در ایام تظاهرات انقلاب ملجا و پناهگاه مردم حرم مطهر و بعد از آن بیوت مراجع وعلما بود، افزود: ما با این اعتقادات و ارزش‌ها توانستیم در انقلاب اسلامی پیروز شویم، توسل به ائمه(ع) و پیروی از امام (ره) به عنوان مرجع دینی پیروزی ما را در انقلاب اسلامی رقم زد.

دادستان کل استان خراسان رضوی در ادامه افزود: در سال‌های دفاع مقدس، عامل قاطع که بتواند در دفاع مقدس ما را به پیروزی برساند همین توسلات بود، در بحث گرو‌ه های تکفیری نظر قطعی دشمن این بود، که آنچه را که برای جمهوری اسلامی ایران نقشه کشیدند به آن می‌رسند، اما آنچه که در بحث مبارزه باگروه‌های تکفیری و داعش عامل پیروزی ما شد باز هم بحث توسلات به ائمه معصومین(ع) و اطاعت از، ولی فقیه و رهبری بود.

وی با اشاره به تائثیرموثرحضور علما در بحث کاهش جرائم و مشکلات قضائی، نیز گفت: هر جایی که علما حضور داشتند جرائم و مشکلات را در آنجا کمتر شاهد بودیم، و برعکس هر جایی که علما حضور نداشتند مشکلات نیز بیشتر شد.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش مجموعه قضایی شهرستان رشتخوار، از دستگاه قضایی رشتخوار به عنوان یک واحد موفق قضایی در سطح استان یاد کرد وگفت: الحمدلله دادگستری شهرستان رشتخوار به عنوان یک مجموعه هم دل و موفق هم از جهت کیفی و هم کمی در سطح استان شناخته می‌شود، که بر اساس گزارشات شهرستان رشتخوار در بیشتر جایگاه‌ها یا رتبه اول یا جز ۳ واحد در رتبه‌های اول تا سوم استان است.

در این مراسم از زحمات یک ساله حجت الاسلام محمد مصطفی پور و حجت الاسلام حسین‌زاده در سمت سرپرستی دادستانی رشتخوار تقدیر و حسن صابر طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه به عنوان دادستان جدید شهرستان رشتخوار معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها