بروز آتش‌سوزی در بخش آنکلولوژی بیمارستان کودکان بندرعباس موجب تخلیه بیماران این واحد بیمارستانی شد.
کد خبر: ۸۹۴۴۴۶۹
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، آتش‌سوزی و دودگرفتگی شدید در بیمارستان کودکان بندرعباس که حوالی ساعت 21 امشب رخ داد، سبب تخلیه بیماران این بیمارستان برای ساعاتی کوتاه شد.

سازمان آتش‌نشانی به نقل از حسن امینی‌زاده معاون عملیات آتش‌نشانی بندرعباس اعلام کرد: اتصالی هود در بیمارستان کودکان با حضور به موقع و سرعت عمل آتش نشانان اطفا شده است.

وی افزود: پس از اعلام خبر آتش سوزی به ستاد 125، نیروهای عملیاتی از  ایستگاه شماره 3  خودشان را سریعا به محل حریق رساندند و حریق تحت کنترل درآمده و به سرعت اطفا شد. 

امینی‌زاده اضافه کرد: این آتش سوزی که به دلیل اتصالی از هود آشپزخانه اتفاق افتاده بود، سریعا خاموش شد و به هیچ بیماری آسیب وارد نشده است و دلیل اصلی حضور آتش نشانان تا دقایقی پس از آتش‌سوزی در محل تا کنون به دلیل تخلیه دود و ایجاد هوای مطبوع جهت بیماران بوده است.

تخلیه بیمارستان برای جلوگیری از آسیب به بیماران

همچنین دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آتش‌سوزی در بیمارستان کودکان در اثر پخت و پز والدین یکی از کودکان بستری در بخش اونکولوژی ( سرطانی ) در آشپزخانه و بی احتیاطی وی رخ داده و غذا سوخته و دود غلیظی ایجاد می‌شود و طبقه سوم دچار دود گرفتگی می‌شود.

بلافاصله بیماران بستری در طبقه سوم شامل، 11 بیمار اونکولوژی و 27 نوزاد از طبقه سوم خارج شده و با فراخواندن آتش نشانی دود گرفتگی برطرف شد.

رخت افکن  مدیر داخلی بیمارستان وضعیت این بیمارستان را پس از حضور عوامل آتش‌نشانی عادی گزارش کرده و گفته است که بیماران تا ساعتی دیگر به بخش بازگردانده خواهند شد و به هیچ بیماری آسیب وارد نشده است.

ارسال نظرات