خبرهای داغ:
رئیس اداره توسعه تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین:
رئیس اداره توسعه تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اذعان کرد: تعاونی ها مصداق عینی مکتب دموکراسی هستند چرا که منافع بسیاری را برای اعضای خود و کل جامعه فراهم می‌کنند که با توجه به اهمیت ایجاد این مراکز کمتر به آن‌ها توجه شده است.
کد خبر: ۸۹۴۴۵۳۵
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

کاظم اینانلو رئیس اداره توسعه تعاون  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در زمینه تاثیر تعاونی های کشاورزی و صنایع کوچک روستایی بر جامعه بیان کرد: تاثیر تعاونی های خرید و بازاریابی ویژه کشاورزان و صنایع کوچک، علاوه بر اعضاء خود، نتایج بسیار سودمندی برای جامعه به همراه دارند.
وی گفت: از جمله این تاثیرات مثبت، افزایش رقابت در بازار خرید، توجه به نیازهای جامعه، گسترش خدمات به اعضا می باشد که این امر از طریق ارایه خدمات اساسی و گسترش خدمات جنبی در روستاها محقق می شود.
رئیس اداره توسعه تعاون اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان قزوین در ادامه اظهار کرد: وجود تعاونی‌ها در مناطق روستایی که جمعیت آنها رو به کاهش است، اهمیت توسعه جامعه محلی بومی را مد نظر قرار می دهد که این امر موجب تمرکز جمعیت روستایی در روستاها و زنده شدن مشاغل روستایی و محلی می شود.
اینانلو با اشاره به لزوم ایجاد تعاونی ها در روستاها افزود: تعاونی ها مصداق عینی مکتب دموکراسی هستند چرا که منافع بسیاری را برای اعضای خود و کل جامعه فراهم می کنند که با توجه به اهمیت ایجاد این مراکز کمتر به آنها توجه شده است.
وی عنوان کرد: از جمله این منافع پیوند های مستحکم اجتماعی، لزوم آموزش اعضا و ارتقای سطح دانش اقتصادی و مالی آنها، ارتباط گسترده و آزاد با اعضا، ایجاد و تقویت حس اعتماد و وفاداری بین اعضا می‌باشد.

رئیس اداره توسعه تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در پایان گفت: رعایت موازین اخلاقی والاتر در مقایسه با سایر بنگاههای اقتصادی در تعاونی ها از دیگر الزامات تسکیل این فضاها در روستاها است که موجب ایجاد روحیه تلاش و همکاری بین اعضا و اهالی روستاها می شود.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها