خبرهای داغ:
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی:

مردم در 13آبان نفرت خود را از خوی استکباری امریکا اعلام کردند

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمائی یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: روز ۱۳ آبان از مهم ترین و با عظمت‌ترین ایامی است که مردم با تجمعات خود از خوی استکباری امریکا تبری جسته و به جهانیان اعلام کردند که زیر سایه اسلام که انقلاب، آزادی و آزادگی فراگیر شده را به عرصه ظهور رسانده‌اند.
کد خبر: ۸۹۴۴۵۳۶
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

سیدحمزه امینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: مهم ترین پیام حضور حماسی مردم در راهپیمائی ۱۳ آبان نیز حمایت از انقلاب و اعلام نفرت از خوی استکباری و استعماری خونخواران دنیا به ویژه امریکا بود.

وی بیان کرد: ترامپ و کشورش اکنون در دنیا تنها مانده‌اند، به جهانیان بخصوص متحدان اروپائی وی هم ثابت شد که این شخص دارای ثبات شخصیتی نیست.

نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عهد شکنی‌های امریکا در موضوع برجام اظهارداشت: ترامپ به اشتباه خود پی برده و می‌داند که نباید برجام را نقض می‌کرد، ولی غرورش اجازه نمی‌دهد که نسبت به اشتباه خود اعتراف کند.

وی خاطرنشان ساخت: حتی ما احتمال می‌دهیم که شاید اروپائی‌ها هم با امریکا هم قدم شوند، ولی ما عقب نشینی نداریم چراکه نقض برجام توسط هر یک از طرفین اروپایی و امریکائی به ضرر آن ها و به نفع ایران خواهد بود، اکنون به همه ثابت شده که واقعا امریکا شیطان بزرگ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها