خبرهای داغ:
رئيس سازمان آتش‌نشاني قزوين:

اطفاء حریق یکی از شعب بانکی قزوین

مرتضی روزبه، رئيس ايستگاه شماره 6 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از مهار آتش سوزی یکی از شعب بانکی در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۴۵۵۸
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، مرتضی روزبه رئیس ایستگاه شماره 6 سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزويناظهار کرد: پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 5 و 36 دقيقه بامداد روز یکشنبه 14 آبان ماه سال جاری از وقوع آتش سوزي در یکی از شعب بانکی در قزوین خبر داده شد که ستاد فرماندهي این سازمان بی درنگ آتش نشانان سه ایستگاه شهید بابایی، نواب و مولوی را به محل حادثه رهسپار کرد.
روزبه ادامه داد: هنگام رسیدن نیروها به محل حادثه مشاهده شد از داخل بانک دود بسیار شدید و غلیظی خارج می شود که آتش نشانان بلافاصله با هماهنگی عوامل انتظامی و حضور مسئولین بانک با استفاده از تجهیزات ویژه اطفاء حریق و دستگاه تنفسی وارد بانک شده و پس از دسترسی به کانون حریق، سرانجام موفق شدند در زمانی اندک این آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کنند.
وی با بیان این که کارشناسان آتش نشانی علت وقوع این آتش سوزی را در دست بررسی دارند، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از مهار کامل آتش، دود حاصله را به وسیله فن های ویژه از داخل بانک به بیرون تخلیه کرده و همچنین محل حادثه را به طور کامل ایمن کردند.
1001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها