در آستانه اربعین حسینی، پیکر مطهر سه شهید تازه تفحص شده نیروی انتظامی با حضور خیل کثیر مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد تشییع شد.
کد خبر: ۸۹۴۴۶۰۵
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ پیکر مطهر شهیدان «علیرضا روشن»، «محمدرضا توکلی زانیانی» و «علیمراد ناصری» که به تازگی شناسایی شده اند امروز بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان از میدان 12 محرم شهرکرد به طرف آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (سلام الله علیها ) تشییع و به خاک سپرده شدند.

این سه شهید از جمله شهدای ژاندارمری سابق بودند که 21 تیر 1367 در منطقه زبیدات به فیض شهادت نائل آمدند و پس از گذشت ۲۹ سال شناسایی و به میهن اسلامی بازگشتند.

پیکر مطهر شهید علیرضا روشن در گلزار شهدای شهرکرد، پیکر مطهرشهید محمدرضا توکلی زانیانی در گلزار شهدای مهدیه (ناحیه غرب شهرکرد) و پیکر مطهر شهید علیمراد ناصری در گلزار شهدای روستای حاجی آباد از توابع شهرستان کوهرنگ به خاک سپرده شد.

پیکر پاک این سه شهید در عملیات اخیر تفحص توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح و در شمار ۱۱۹ شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس شناسایی و پنج شنبه ۱۳ مهرماه امسال از طریق مرز شلمچه وارد کشور شدند.

54 تن از این شهدای عزیز متعلق به ژاندارمری بودند، که در سال 1367 در منطقه زبیدات عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات