جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: برای رفاه حال زائران عزیز پاکستانی تعداد گیت های گذرنامه در پایانه مرزی میرجاوه دو برابر شده است
کد خبر: ۸۹۴۴۶۱۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرنگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، سرهنگ احمدطاهری ظهر امروز در حاشیه بازدید از خدمت رسانی به زائران پاکستانی در مرز میرجاوه اظهار داشت: افتخار این را داریم که خدمتگزار زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در نقطه صفری مرزی باشیم و این یک توفیق الهی برای کارکنان ناجا است.

وی افزود: با همکاری و تعامل با سایر نهاد‌های دولتی سعی خواهیم کرد تا خدمات شایسته‌ای را برای زائران عزیز پاکستانی ارائه دهیم تا میزبان خوبی برای این عزیزان باشیم.

وی ادامه داد: حضور این عزیزان در استان سیستان و بلوچستان مایه خیر و برکت است، چون رنج و سختی سفر را به جان می‌خرند تا به زیارت حرم سرور و سالار شهیدان بروند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برای رفاه حال زائران تعداد گیت‌های گذرنامه دو برابر شده، اظهار داشت: تیم‌های از پلیس راه و راهور استان برای ساماندهی خودرو‌ها و مشکلات ترافیکی در شهر میرجاوه و محور‌های مواصلاتی مستقر شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در خصوص تامین امنیت محور‌ها و محل اسکان زائران نیز اقدامات لازم انجام شده تا مسافران در آسایش و آرامش باشند و مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاید.

طاهری در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت کارکنان خود مشکلات سر راه زائران حسینی را برطرف خواهد کرد تا آن‌ها در کمال آرامش به سفر خود ادامه دهند.
ارسال نظرات