مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانش آموزی شاهرود:

امروز دشمن تحصیل، تهذیب و ورزش در دانش آموزان را هدف قرار داده است

عامری در گردهمایی بسیجیان واحد پوینده بهارستان حوزه ایمان شاهرود گفت: دشمن امرو تحصیل، تهذیب و ورزش را مورد تاکید رهبری فرزانه انقلاب است هدف قرار داده تا دانش آموز و نسل آینده انقلاب را به انزوا و بی هویتی و پوچی بکشاند و برای همین ابزار نرم را در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۸۹۴۴۶۲۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی عامری در گردهمایی بسیجیان واحد پوینده بهارستان حوزه بسیج دانش آموزی ایمان شاهرود که با حضور ۲۷۰ نفر از دانش آموزان بسیجی در دبیرستان دوره اول بهارستان برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ایام اربعین حسینی و هفته بسیج دانش آموزی با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل در آذر ماه ۱۳۵۸ اظهار کرد: هدف از تشکیل بسیج مستضعفین حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف است و امروز بسیج با اقتدار در فراتر از مزز‌های جغرافیایی کشور نیز حضور دارد و تفکر و فرهنگ بسیجی امروز جهانی شده است.

امروز دشمن تحصیل، تهذیب و ورزش در دانش آموزان را هدف قرار داده است
وی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی در سال ۷۴ تشکیل شده و به عنوان قانون مصوب مجلس شورای اسلامی است افزود: اهداف و کارکرد بسیج را می‌توان در سخنان رهبر انقلاب اسلامی دید آنجا که بیان می‌فرماید من از فرزندان خودم سه چیز را می‌خواهم (تحصیل، تهذیب و ورزش) و عملکرد بسیج را می‌توان در این سه شاخه بررسی کرد.
عامری خاطر نشان کرد: در بُعد تحصیل بسیج دانش آموزی با برگزاری مسابقات مختلف علمی و برنامه آیه‌های تمدن و لیگ پایا در راستای تقویت بنیه علمی دانش آموزان ایران اسلامی قدم برداشته و به آموزش و پرورش در این زمینه کمک می‌کند.
وی تصریح کرد: در بُعد تهذیب نیز بسیج با ایجاد حلقه صالحین در رشد معرفتی، بصیرتی، مهارتی و تربیتی فعالیت می‌کند و تمام برنامه‌های بسیج تحت الشعاع این موضوع است و در جهت رشد و پرورش دانش آموزان تلاش می‌کند.
عامری بیان کرد: علم با عمل اثرگذار خواهد بود و علم و بینش و معرفت سبب می‌شود تا انسان به درجه‌های عالیه‌ای که باید به آن دست یابد برسد و باید دانش آموزان ما این دو بُعد را با هم طی کنند تا مفید فایده برای جامعه باشند.
وی با اشاره به ورزش و اهمیت آن در اسلام گفت: از قدیم گفته اند روح سالم در بدن سالم است و اگر انسان بدن سالم نداشته باشد نمی‌تواند به رشد فکری و روحی برسد پس باید در این مسیر تلاش کرد و بسیج دانش آموزی نیز در این راستا فعالیت‌های مختلفی را در سطح مدارس انجام داده و می‌دهد که برگزاری جشنواره‌های ورزشی و دورهروان شهدا و حمایت از برنامه‌های ورزشی در این راستاست.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانش آموزی شاهرود با اشاره به سیاست‌ها و هدفگیری دشمنان عنوان کرد: دشمن درست در نقطه مقابل تلاش ما حرکت کرده و همین سه بُعد را هدف قرار داده تا دانش آموز و نسل آینده انقلاب را به انزوا و بی هویتی و پوچی بکشاند و برای همین ابزار نرم را در دستور کار قرار داده است.

امروز دشمن تحصیل، تهذیب و ورزش در دانش آموزان را هدف قرار داده است
وی ادامه داد: امروز دشمن در فضای مجازی و در تلفن همراه با شبکه‌های اجتماعی سعی در تخریب ذهن شما دارد و توانسته به نتایجی دست یابد چرا که از جوان و فکر و استعداد ایرانی می‌ترسد چرا که پیامبر ۱۴۰۰ سال پیش نوید داد که مردم فارس دانش به ثریا باشد بدان دست پیدا می‌کنند و، چون علم قدرت است استکبارجهانی نمی‌خواهد ما این قدرت را داشته باشیم.
عامری با اشاره به سیره شهدا دانش آموز و بیان خاطراتی گفت: شهدا از نسل امروز و آینده کشور می‌خواهند که با تحصیل علم و دانش با معرفت راه آن‌ها را ادامه دهند و امروز بهترین راه برای حرکت در مسیر شهدا تحصیل با معرفت و بصیرت است که شهدا را از ما راضی و خشنود و انقلاب را بیمه می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار