فرمانده سپاه هشترود:

دختران دانش آموز سمیه های زمان هستند

فرمانده سپاه هشترود در آیین اعزام این دانش آموزان دختر این شهرستان به شمالغرب، گفت: دانش آموزان دختر سمیه های زمان هستند و راه شهدا را ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۸۹۴۴۶۳۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد تقی پور با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس هرگز فراموش نخواهد شد، افزود: دانش آموزان آینده ساز ما باید با حضور در این اردو و ورود به صحنه های ماندگار و تاریخی جنگ تحمیلی تمایز حق و باطل را به خوبی درک کنند.

وی تصریح کرد: اگر دشمنان و ترامپ دیوانه سپاه را تروریست اعلام کند ما همه نیروهای امریکایی را که در دنیا مستقر کرده اند را به دید تروریست  خواهیم دید و خواهیم زد و بلایی را که بر سر داعش در منطقه آوردیم بر سر نیروهای آمریکایی خواهیم آورد.

مدیر آموزش و پرورش هشترود نیز هدف از این سفر معنوی را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و نهادینه کردن فرهنگ ایثار، گذشت و مقاومت دانست و گفت: راهیان نور نسخه شفابخش برای حفظ آرمان های انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

بهمن اقدمی افزود: شهدای جنگ تحمیلی با نثار جان خود مسیر را برای سعادت و پیشرفت ما و نسل جوان جامعه هموار کردند و وظیفه ما ادامه راه آن هاست.

160 دانش آموز دختر هشترود در قالب چهار دستگاه اتوبوس و به مدت دو روز برای بازدید از تمرچین، یادمان شهدای ارومیه و مهاباد به شمالغرب کشور اعزام شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار