خبرهای داغ:
نماینده آستان قدس رضوی درشهر اقبالیه گفت:

جذب زائر اولی‌ها و اعزام آن‌ها به مشهد مقدس

نماینده آستان قدس رضوی درشهر اقبالیه اذعان کرد: جذب زائر اولی‌ها و اعزام آن‌ها به مشهد مقدس از اصلی‌ترین برنامه‌های نمایندگی آستان قدس رضوی در شهر اقبالیه می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۴۴۶۳۱
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

حجت الاسلام وحید مهری نماینده آستان قدس رضوی درشهر اقبالیه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون خادم یاری اظهار کرد: پس از مدت کمی از شروع به کار نمایندگی آستان قدس رضوی در اقبالیه در ۳ آبان، کلاس خادم یاری در فرهنگسرای معلم اقبالیه با حضور ۱۵۰ نفر آغاز شد.
وی عنوان کرد: از جمله برنامه‌های نمایندگی آستان قدس رضوی جذب زائر اولی‌ها و اعزام آن‌ها به مشهد است.
این مسئول ادامه داد: مردمانی که به علت عدم تمکن مالی تا به حال به مشهد مشرف نشده‌اند و دارای حداقل سن ۴۰ سال باشند می‌توانند با مراجعه به نمایندگی آستان قدس به طور رایگان و با هزینه آستان قدس رضوی، سه شبانه روز مهمان امام رضا(ع) در مشهد مقدس باشند.
مهری افزود: توزیع اطعام رضوی بین نیازمندان درشهراقبالیه، دیدار و سرکشی از بیماران بستری در منازل، دیدار و سرکشی از ایتام سادات، توزیع بسته‌های مواد غذایی بین نیازمندان شهر، مشارکت در اردوهای جهادی، کمک به دانش‌‌آموزان، دانشجویان و طلاب نیازمند و محروم و اعزام خادم یاران بهداشت و درمان به مناطق محروم شهر از دیگر برنامه‌های آستان قدس رضوی در اقبالیه است.
نماینده آستان قدس رضوی درشهر اقبالیه در ادامه تصریح کرد: ۲۵ درصد کمک‌ها توسط آستان قدس رضوی و ۷۵ درصد باقی‌مانده به کمک خیرین و نذورات مردم تهیه می‌شود.
مهری ضمن بیان اینکه تاکنون در اقبالیه مکانی برای جمع نذورات به آستان قدس رضوی مهیا نشده است، افزود: مردم برای تحقق و حمایت از نیازمندان می‌توانند نذورات خود را به دفتر امام جمعه شهر اقبالیه و مسجد فاطمه زهرا(س) بدهند.
نماینده آستان قدس رضوی عنوان کرد: با فرا رسیدن دهه آخر ماه صفر خدمت‌رسانی ویژه‌تر می‌شود و افرادی که روضه‌ی خانگی به مناسبت شهادت امام رضا(ع) برگزار می‌کنند می‌توانند به شماره ۹۰۳۱۲۳۶۴۵۰ پیامک دهند و هدیه پرچم متبرک به آستان قدس رضوی را به آنان اهدا خواهد شد.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها