هیأت دولت اقبال عباسی را بعنوان بیست و دومین استاندار چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.
کد خبر: ۸۹۴۴۶۳۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در جلسه هیات دولت، اقبال عباسی به عنوان استاندار جدیدچهارمحال و بختیاری منصوب شد.

اقبال عباسی پیش از این سرپرست استانداری اردبیل بود که جایگزین قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار پیشین چهارمحال و بختیاری و فعلی استان ایلام شد.

اقبال عباسی، اهل اردبیل و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است.

عباسی با داشتن؛  ۸ سال سابقه شهرداری در شهرهای گیوی، نیر و بیله سوار، ۸ سال فرمانداری در شهرستان های بیله سوار و مشگین شهر، معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل به مدت چهارسال و سرپرستی استانداری اردبیل، اکنون بعنوان استاندار چهارمحال و بختیاری منصوب شده است.

وی از فعالان سیاسی اصلاح طلب و اعتدال‌گرا در استان اردبیل بوده، که در انتخابات نیز رئیس ستاد انتخابات روحانی را بر عهده داشته است.

گفتنی است: چهارمحال وبختیاری دارای ۹ شهرستان با مساحت ۱۶ هزار و ۵۳۲ کیلومترمربع در بخش مرکزی کوه های زاگرس واقع شده و از شمال و شرق به استان اصفهان، از غرب به استان خوزستان، از جنوب به کهکیلویه و بویراحمد و از شمال به لرستان متصل می شود.

در چهارمحال وبختیاری بیش از ۹۰۰هزار نفر سکونت دارند و مرکز این استان شهرکرد می باشد و در حال حاضر از مشکل بیکاری (جزو بیکارترین استانها) و کم آبی (درصورتی که قبلا حدود 10درصد آب کشور را تأمین می کرده) رنج می برد.

ارسال نظرات