خبرهای داغ:
استاندار گلستان با تأکید بر استفاده از زنان شایسته در مدیریت استان، گفت: توانمندی، اصلی ترین ویژگی است که بانوان استان باید به آن مجهز شوند و باید یک بانک اطلاعاتی از بانوان شایسته استان داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۴۴۶۵۴
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سیدمناف هاشمی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست با زنان فرهیخته استان گلستان ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، جان باختن جمعی از هموطنان عزیز در حادثه سقوط اتوبوس و شهادت سرباز مرزبان مهدی کلته، اظهار کرد: بر اساس آموزه های دینی، بهشت زیر پای مادران است و بر همین اساس زنان و مادران، جایگاه والایی دارند.

وی افزود: خواسته های جامعه بانوان، خواسته های به حقی است و امیدواریم با تشکیل اتاق فکری بتوانیم مطالبات جامعه بانوان در حوزه های اشتغال، ورزش، سازمانهای مردم نهاد، کارآفرینی و مدیریت را دنبال کنیم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: بانوان اگر در منزل باشند می‎توانند فرزندانی را تربیت کنند که مسوولان آینده این کشور خواهند بود و بار سنگینی را باید به دوش بکشند.

هاشمی با تأکید بر استفاده از زنان شایسته در مدیریت استان، گفت: توانمندی، اصلی ترین ویژگی است که بانوان استان باید به آن مجهز شوند و باید یک بانک اطلاعاتی از بانوان شایسته استان داشته باشیم.

وی ابراز کرد: بانوان شهری و روستایی باید آموزش ببینند و با کمک تسهیلات نقش موثری در تولید محصولات و صنایع دستی داشته باشند و در عین حال باید تلاش کنیم با ایجاد بازارهای فروش در دیگر استانها، تولیدات بانوان به متقاضیان عرضه شود.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه یکی از اصلی‎ترین سیاست‎های ما رونق اقتصادی استان است، افزود: بیشترین تلاش‎ام این است که صنایع ورشکسته و تولیدات رها شده؛ حتی تولیداتی که جایگاهی ندارند را تقویت و به جایگاه مدنظر برسانیم لذا اگر تولید و اشتغال مورد توجه قرار بگیرند اتفاقات خوبی در استان خواهد افتاد.

هاشمی تصریح کرد: باید دوره های با کیفیت توانمندسازی بانوان باحضور بانوان فرهیخته کشوری در استان برگزار کنیم تا بتوانیم توانمندی و جسارت زنان در مشارکت های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و مدیریتی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها