خبرهای داغ:
پیکر شهید امیر قربانی، از نیروهای مرزبانی ناجا در منطقه مرزی چالدران، صبح امروز با حضور پرشکوه مردم، مسئولان، خانواده شهدا و ایثارگران در میانه تشییع شد.
کد خبر: ۸۹۴۴۶۵۸
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مردم میانه پیکر شهید قربانی را که چند روز گذشته در منطقه چالداران در مبارزه با تروریست ها به شهادت رسیده بود تشییع و پس از اقامه نماز،  در گلزار شهدای شهرستان به خاک سپردند.
چند روز گذشته طی درگیری بین نیروهای مرزبانی ناجا و گروه های تروریستی در منطقه مرزی چالدران، ضمن وارد شدن تلفات به گروه های تروریستی، هشت تن از نیروهای هنگ مرزی چالدران نیز به شهادت رسیدند که شهید امیر قربانی از میانه نیز جزو این نیروها بود.

   سرپرست معاونت اجتماعی مرزبانی آذربایجان غربی ضمن اعلام اسامی شهدای درگیری مرزبانان هنگ مرزی چالدران با تروریست ها، گفت: در این درگیری هشت نفر از مرزبانان به شهادت رسیدند که سه نفر از آن ها نیروی کادر و پنج نفر دیگر سرباز وظیفه بودند.

   محمد مولایی اظهار کرد: استوار دومحمید حاجی زاده فرزند منوچهر و استوار یکم محبوب نوری اصل فرزند علی هر دو  از خوی و استوار دوم مهدی حسین زادهفرزند عزیز از پلدشت سه شهید گلگون کفن کادر مرزبانی و مهدی کلاته فرزند حکیم از گمیشان گلستان،  امیر قربانی فرزند سهراب از میانه، محمد حسین زاده فرزند صحبت الله از گوهردشت، سعید قلابی فرزند توحید و عباس قادری فرزند فتح الله هر دو از بناب شهدای سرباز این اقدام تروریستی بودند.

ارسال نظرات