یک فرمانده بسیجی شهرستان تربت حیدریه در گفتگو با بسیج:
فاطمه حسن زاده گفت: شهرستان تربت حیدریه استعداد بی مانندی در مقوله معدن دارد که با تکیه بر آن می توان اشتغال زیادی ایجاد کرد.
کد خبر: ۸۹۴۴۶۶۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

فاطمه حسن زاده  یک فرمانده سیجی شهرستان تربت حیدریه استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: شهرستان تربت حیدریه استعداد بی مانندی در مقوله معدن دارد که با تکیه بر آن می توان اشتغال زیادی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه مشکل بیکاری در بسیاری از مناطق شهرستان تربت حیدریه وجود دارد افزود: متاسفانه هر روز شاهد افزایش مهاجرت از شهرستان تربت حیدریه و روستاهای اطراف  به مشهد هستیم که مشکلات زیادی را به همراه دارد این در حالی است که با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی که نقش مهم در توسعه زیر ساخت های اقتصادی دارد می توان اشتغال زایی فراوانی را برای شهرستان فراهم کرد.

حسن زاده خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های تولید در مناطق مختلف تربت حیدریه بهره برداری لازم را برد و مسوولان توجه بیشتری به شهرستان داشته باشند.

این فرمانده بسیجی در خاتمه افزود: دولت می تواند سرمایه گذاری برای رفع بیکاری در شهرستان تربت حیدریه داشته باشد لذا بهبود وضعیت اشتغال به ویژه در شرایطی که اقتصاد کشورمان در موقعیت رکود اقتصادی قرار دارد توسط دولتمردان امری ضروری است

ارسال نظرات