مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خبر داد

اعزام بیش از 16 هزار زائر از استان مرکزی به مرز مهران و چزابه/ارسال 200 تُن اقلام مورد نیاز زائران به مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: 16 هزار و 978 نفر تا پایان روز گذشته از استان مرکزی به مرز مهران و چزابه اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۴۴۷۰۹
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در نشست با خبرنگاران به تشریح اقدامات انجام شده ویژه اربعین از سوی این سازمان پرداخت و گفت: 16 هزار و 978 نفر تا پایان روز گذشته از استان مرکزی به مرز مهران و چزابه اعزام شدند که از این تعداد حدود 13 هزار و 300 نفر به مرز مهران  و مابقی به مرز شلمچه و چزابه منتقل شده‌اند.

وی افزود: تهمیدات لازم برای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران ترتیب داده شده است به طوری که برای رفع نقص فنی وسایل نقلیه زائران و اتوبوس‌ها نیز امکانات لازم فراهم شده و آنان به محض بروز مشکل با تماس با شماره 141 می توانند به سرعت خدمات دریافت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: از روز گذشته 32 واحد راهدارخانه در استان مرکزی فعال شده است که 24 ساعته در حالت آماده باش هستند و در صورت بروز نقص در جاده‌ها در کمترین زمان ممکن خدمات رسانی توسط آنها انجام می شود.

زندی‌فر با بیان اینکه مراکز معاینه فنی نیز شبانه روز فعالند و تیم نظارتی عملکرد آنها را رصد می کند، گفت: همچنین 4 شرکت امداد خودرو نیز در جاده ها مستقرند تا در صورت بروز مشکل در جهت رفع آن اقدام کنند.

وی با اشاره به اعزام چهار ماشین راهسازی و نوسازی به محورهای مواصلاتی گفت: در این ایام 10 کامیون اقلام مورد نیاز زائران (200 تُن) از طریق اداره کل به مرز مهران ارسال شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار