خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد

اعزام ۱۴۰۰ دانش‌آموزان اسدآبادی به اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از اعزام ۱۴۰۰ دانش‌آموزان اسدآبادی به اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۴۷۲۱
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳

اعزام ۱۴۰۰ دانش‌آموزان اسدآبادی به اردوهای راهیان نوربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن مرادی با بیان اینکه امسال یک هزار و ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان اسدآبادی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند، اظهار داشت: امسال دختران و پسران دانش‌آموز اسدآبادی به‌منظور آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه در مرحله اول 380 دانش‌آموز دختر اسدآبادی در مهرماه به راهیان نور غرب کشور اعزام شدند، افزود: در این سفر معنوی دانش‌آموزان دختر در قالب کاروان اردوی راهیان‌نور غرب کشور از مناطق عملیاتی مرصاد، قراویز، بازی‌دراز، پادگان اهواز بازدید کردند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت:در آذر، بهمن و اسفند ماه نیز مابقی سهمیه اردوهای راهیان نور شهرستان محقق خواهد شد.

وی گفت: در سهمیه‌های باقیمانده اردوهای راهیان نور شهرستان، با توجه به آغاز فصل سرما، دانش آموزان به مناطق جنوب اعزام می‌شوند.

مرادی با اشاره به رتبه برتر شهرستان اسدآباد در استان همدان در اردوهای راهیان نور سال گذشته خاطرنشان کرد: در اردوهای راهیان نور سال گذشته، شهرستان اسدآباد 200 نفر بیش از سهمیه اعلام شده خود را محقق کرد.

وی بر اهمیت نقش اردوی راهیان‌نور در میان دانش‌آموزان تأکید کرد و ادامه داد: هدف از اعزام کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و تشریح ارزش‌های دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به اینکه اردوی راهیان‌نور یکی از موثرترین راه‌ها برای آشنا کردن نسل جوان با ارزش‌ها و رشادت‌های رزمندگان در طول دفاع مقدس است، گفت: این اردوها فرصت مناسبی برای دانش‌آموزان است که از نزدیک با آثار و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا شوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار