یکی از فرماندهان بسیجی مشهد در گفتگو با بسیج:

صنعت پیله ابریشم تربت حیدریه فعال شود

فاطمه حسن زاده گفت: شهرستان تربت حیدریه از جمله مراکز تولید پیله ابریشم است که درصد فراوان از پیله ابریشم کشورمان را تامین کرده است
کد خبر: ۸۹۴۴۷۲۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

 فاطمه حسن زاده یکی از فرماندهان بسیج شهرستان تربت حیدریه استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: شهرستان تربت حیدریه از جمله مراکز تولید پیله ابریشم است که درصد فراوان از پیله ابریشم کشورمان را تامین کرده است ولی در شرایط کنونی سیر تولیدی روند نزولی داشته است این در حالی است که صنعت پیله ابریشم تربت حیدریه فعال شود.

وی با بیان اینکه  مشکلات فراوانی در مسیر تولید پیله ابریشم قرار گرفته است افزود:‌ تولید پیله ابریشم کاهش پیدا کرده است این در حالی است که صنعت پیله ابریشم می تواند اشتغالزایی فراوانی را در منطقه ایجاد کند.

حسن زاده در ادامه بیان داشت: حمایت از تولیدکنندگان پیله ابریشم صورت بگیرد لذا بازار تولید و خرید پیله ابریشم باید از یک چهارچوب مشخص برخوردار شود تا بتواند نقش موثری را در افزایش ظرفیت تولید داشته باشد.

این فرمانده بسیجی خاطر نشان کرد: باید تدابیری اندیشیده شود تا تولیدکنندگان پیله ابریشم متضرر نشوند .

حسن زاده در پایان افزود: مدیریت و برنامه ریزی اقتصادی در شهرستان تربت حیدریه ضعیف است از اینرو کارخانجات تولیدی زیادی وجود ندارد و جوانان جویای کار فراوان دارد از اینرو انتظار می رود دولت با سرمایه گذاری مناسب بتواند ظرفیت سازی اقتصادی داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار