مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان:

وظیفه رسانه ملی انجام کار فرهنگی است

وظیفه رسانه ملی انجام کار فرهنگی است و ما در کنار همه نهادها ودستگاهای فرهنگی برای سرعت بخشیدن به این قبیل کارها هستیم.
کد خبر: ۸۹۴۴۷۵۱
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در دیدار با دانش آموزان دختر عضو اتحادیه انجمن اسلامی استان زنجان با گرامیداشت 13 ابانماه و روز دانش آموز، عزت امروز کشور را مرهون خون پاک شهدا ، که شهدای دانش اموز نیز بخش مهمی در سربلندی ایران داشته اند دانست.

صفری به مناسبتهای مهمی که در دوره های مختلف در 13 آبان در کشور رخ داده هم اشاره کرد و افزود: تبعید حضرت امام خمینی به ترکیه به دلیل سخنرانی علیه کاپیتولاسیون ، تظاهرات انقلابی دانش اموزان وشهادت 56 شهید در دانشگاه تهران و 13 ابانماه 58 تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان ودانش آموزان خط امام (ره) نشان ازاهمیت این روز در  تاریخ انقلاب کشورمان است.

وی با اشاره به رهبری های مدبرانه  و بابصیرت امام خمینی (ره) در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران هم اظهار داشت: ابرقدرتهای دنیا (شرق وغرب) برای ساقط کردن انقلاب ما توطئه های زیادی از جمله جنگ سخت و جنگ نرم به راه انداختند  که با وجود رهبری های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب  کاری از پیش نبرده اند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با تاکید براینکه ما باید مظهر عزت شرف و هویت وجودی خود را بشناسیم، تصریح کرد: مهمترین تهدیدی که نوجوانان و جوانان ما با آن مواجه هستند کمرنگ شدن هویت دینی ، انقلابی و ایرانی است که باید در این خصوص راهکارهای جدی اندیشیده شود .

صفری برنامه ریزی های غرب و دشمنان ایران اسلامی را ضربه زدن به کانون خانواده عنوان کرد وگفت: جهاد امروز یعنی کار فرهنگی و شما بهتر از هر کسی میتوانید با فکر وایده های خلاقانه این مهم را به نحو احسن انجام دهید.

وی با تاکید براینکه در حوزه فرهنگی جامعه به فعالیت های زیادی نیاز دارد گفت: وظیفه رسانه ملی انجام کار فرهنگی است و ما در کنار همه نهادها ودستگاهای فرهنگی برای سرعت بخشیدن به این قبیل کارها هستیم.

مدیرکل مرکز  تلاش و فعالیت دانش اموزان در تشکل های انقلابی همچون اتحادیه انجمن های اسلامی رادارای اجروثوابی بسیار دانست وافزود: صداوسیما مرکز زنجان از همه کارهای خوب شما حمایت کرده و این روند ادامه خواهد داشت.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی استان هم  به دیدار سال گذشته دانش اموزان با مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان اشاره کرد و گفت: این دیدار برای این تشکل انقلابی برکات زیادی داشت که جا دارد از جناب آقای صفری و مجموعه صداوسیمای مرکز زنجان تشکر ویژه داشته باشیم.

در ادامه این جلسه دانش اموزان حاضر در این دیدار هم با به بیان مطالبات ، نظرات و دیدگاههای خود در زمینه های مختلف  پرداختند.

 

ارسال نظرات