رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره:
همزمان با هفته کتاب نمایشگاه کتاب در شهرستان خرم‌دره از ٢٠ آبان شروع شده و تا ٢٦ این ماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۴۴۷۶۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره با اشارخ به آغاز هفته کتاب با افتتاح نمایشگاه کتاب در شهرستان خرم‌دره، گفت: در اولین روز هفته کتاب مصادف با ٢٠ آبان‌ماه، مدرسه رسول اکرم این شهرستان میزبان نمایشگاه کتاب خواهد بود.

 قسمتعلی صمدی با اشاره به سایر برنامه‌های هفته کتاب در این شهرستان افزود: روز دوشنبه، ٢٢ آبان‌ماه نیز مراسم رونمایی از کتاب شعر خانم دلارام عزیزی، از شاعران فعال شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با کتابداران شهرستان نیز در این هفته دیدار شده و از مولفین تقدیر خواهد شد، اظهار داشت: مسابقه کتابخوانی در ایام هفته کتاب برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: "نگاهی به زندگانی امام رضا(ع)"  عنوان کتابی است که برای این مسابقه در نظر گرفته شده و شرکت برای عموم در آن آزاد است.

قسمتعلی صمدی با اشاره به انتشار فراخوان مسابقه کتابخوانی تاکید کرد: سوالات مسابقه طراحی شده و در اختیار همه کتابخانه‌های سطح شهرستان و سایر مراکز فرهنگی قرار گرفته است و از روز ٢٠ آبان، اولین روز هفته کتاب در میان مردم توزیع می‌شود و بعد از پایان هفته کتاب، به برندگان این مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

گفتنی است، هفته کتاب از ٢٠ آبان شروع شده و تا ٢٦ این ماه ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظرات