خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان سپاه گرگان:

اساتید خطرات فرهنگ بیگانه را به دانش آموزان گوشزد کنند

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه گرگان گفت: بازسازی و بصیرت افزایی در مدارس با حضور اساتید فرهنگی انجام می‌شود تا نسل جوان به مسائل روز آگاهی پیدا کنند و خطرات فرهنگ بیگانه را بشناسند و اساتید فرهنگی این مسائل را به دانش آموزان نخبه جوان در سطح مدارس گوشزد می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۴۴۷۶۴
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن خواجوی عصر امروز در مراسم رنگ آمیزی قبور شهدا توسط دانش آموزان بسیجی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: کاری که امروز بچه های بسیج دانش آموزی شهرستان گرگان انجام می دهند به نیابت از سایر دانش آموزانی است که در مدارس هستند و این یک حرکت فرهنگی در راستای تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان با این کار خودشان را بیمه می‌کنند، گفت: دانش‌آموزان امروز در کنار شهدا قرار گرفتند و می‌خواهند فرهنگ شهادت را یادآوری کنند و نماینده خوبی برای دانش‌آموزان مدارس باشند و بگویند چه کردیم و چه ارتباطی با شهدا داشتیم.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه گرگان خاطرنشان کرد: هفته گذشته بیش از ۲۰۰ نفر از دانش آموزان را به اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام کردیم و این دانش آموزان نماینده‌هایی برای سایر دانش‌آموزان بودند که نتوانستند در این سفر معنوی شرکت کنند.

خواجوی با اشاره به روز 13 آبان گفت: بسیاری از دانش‌آموزان ما از بصیرت و بینش سیاسی و اجتماعی برخوردارند و با حضور خود در راهپیمایی 13 آبان انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی نشان دادند و به همه جهانیان فهماندند که مانند شهید فهمیده پای کار هستند.

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج دانش آموزی صبحگاه دانش آموزی را در استان برگزار کردیم افزود: سرکشی از خانواده های معظم شهدا، گفتمان های علمی و بصیرتی را در مدارس سطح شهرستان گرگان در دستور کار خواهیم داشت.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه گرگان نمایشگاه جنگ با موضوعیت جنگ نرم در مدارس شهرستان گرگان را از دیگر برنامه های مهم این سازمان عنوان کرد و گفت: با اجرای این برنامه ها دانش آموز باید دشمن خود را بشناسد و بداند که آمریکا و صهیونیسم بین الملل دست به دست هم دادند و نسل جوان دانش‌آموز باید بدانند دشمن اصلی جامعه اسلامی تهاجم فرهنگی است.

خواجوی در پایان گفت: بازسازی و بصیرت افزایی در مدارس با حضور اساتید فرهنگی انجام می‌شود تا نسل جوان به مسائل روز آگاهی پیدا کنند و خطرات فرهنگ بیگانه را بشناسند و اساتید فرهنگی این مسائل را به دانش آموزان نخبه جوان در سطح مدارس گوشزد می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار