مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار آذربایجان شرقی:

برای توانمندی خانواده ها باید دانش بانوان کارآفرین ارتقا یابد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ارتقای دانش بانوان کارآفرین زمینه ساز توسعه است بر ارتقای معلومات بانوان کارآفرین در زمینه توانمندی خانواده ها و توسعه اقتصادی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۴۴۷۷۶
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، پروین اشراقی افزود: بانوان کارآفرین باید سطح دانش و معلومات خود را افزایش دهند چرا که کسب دانش و همگام بودن با آخرین روش ها علمی دنیا تاثیر بسیاری در اجرای موفق برنامه ها دارد.
وی ادامه داد: بانوان همچنین به منظور راهیابی به بازارهای هدف و پایداری در کسب و کار باید مهارت های بازاریابی و فروش را نیز کسب کنند.
اشراقی اظهار کرد: ارتقای دانش بانوان کارآفرین و آموزش های مرتبط باید جدی گرفته شود زیرا که کارآفرینی موجب اشتغالزایی و تولید در جامعه می شود.
وی به تاثیر کارآفرینی به ویژه در حوزه بانوان اشاره کرد و گفت: اشتغالزایی و مشارکت در تمام ابعاد حوزه کسب و کار، موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی اضافه کرد: با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید به منظور بهره‌مندی حداکثری بانوان و خانواده‌ها امیدواریم رشد و ارتقای بانوان و خانواده‌ها در استان بیش از گذشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها